0

4

کمیسیون SEC تاریخ ETF اتریوم را عقب انداخت؛ ریزش اتر در راه است؟

به نظر می‌رسد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا همچنان سر ناسازگاری با ارزهای دیجیتال دارد. این بار SEC تایید ای تی اف اتریوم را تا سال ۲۰۲۴ به تاخیر انداخته است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا که با نام SEC شناخته می‌شود، اخیرا تایید ای تی اف اتریوم را که درخواست آن توسط دو شرکت Invesco و Galaxy Digital مطرح شده بود، به تاخیر انداخته است.

قرار بود در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳، یک جلسه برای رسیدگی به درخواست ETF اتریوم برگذار شود و در این نشست SEC تصمیم خود را برای این درخواست اعلام کند. اکنون کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده تاریخ این جلسه تا ۶ فوریه ۲۰۲۴ به تاخیر خواهد افتاد.

کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا دلیل این تاخیر را بازبینی و تعمق بیشتر روی این درخواست بیان کرده است و به نظر می‌رسد SEC قصد ندارد هیچ نوع ETF اتریوم یا بیت کوین را تا پایان ۲۰۲۳ تایید کند. احتمالا دلیل این مسئله این است که SEC نمی‌خواهد در پایان سال شاهد حرکات عجیب و غریب در مارکت باشیم.

این تاخیر در قیمت اتریوم تاثیر چندانی نگذاشته است و اتر امروز و دیروز توانسته رشد خوبی را تجربه کند. اما اگر در سال ۲۰۲۴ درخواست ETF اتریوم به طور کامل توسط SEC رد شود، ممکن است شاهد ریزش این رمز ارز باشیم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)