0

0

با رشد بیت کوین ۱۰۰ میلیون دلار لیکویید شد!

بیت کوین روز گذشته رشدی ناگهانی تا محدوده ۴۷ هزار دلار تجربه کرد و این مسئله باعث شد که پوزیشن‌های معامله‌گران خرد لیکویید شود.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بیت کوین در حالی روز گذشته خود را به محدوده ۴۷ هزار دلار رساند که دیدگاه بازار بیشتر به سمت ریزش قیمت بود. جالب است بدانید که با رشد بیت کوین، نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت لیکویید شدند.

نکته اینجاست که چنین رشدهای ناگهانی عموما به خاطر دستکاری بازار توسط پول‌های هوشمند اتفاق می‌افتند. با این کار سرمایه گذاران بزرگ یا نهنگ‌ها ابتدا قیمت را به ناحیه‌ای که استاپ لاس معامله گران خرد قرار دارد رسانده و این استاپ‌ها را جمع می‌کنند.

بعد از اینکه استاپ لاس معامله گران خرد جمع شد، پول‌های هوشمند نیز نقدینگی بازار را جمع کرده و با نقد کردن پوزیشن‌ها‌ی‌شان باعث ریزش مجدد قیمت می‌شوند.

بنابراین توصیه می‌کنیم در مواقعی که بازار نوسان بالایی دارد، تا حد امکان سعی کنید دست به معامله نزنید تا زمانی روند مارکت به درستی مشخص شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)