0

1

آزاد سازی توکن در دسامبر؛ چه ارزهای دیجیتالی کاهش قیمت را تجربه خواهند کرد؟

ارزهای دیجیتالی مانند dYdX، Optimism، 1inch، Aptos و ApeCoin در ماه دسامبر آزاد سازی توکن خواهند داشت و Jupiter برنامه‌های airdrop خود را در شبکه Solana اعلام کرد.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

چندین پروژه کریپتو قرار است در ماه دسامبر مقادیر زیادی توکن منتشر کنند. dYdX با بازگشایی ۱۵۰ میلیون توکن در ۱ دسامبر به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار پیشتاز است. قیمت این توکن پس از اینکه پروژه این آزادسازی را از فوریه تا دسامبر به تعویق انداخت، افزایش یافت.

دیگر آزادسازی‌های شناخته شده ای که به زودی اتفاق می افتد، Optimism و 1inch هستند. Optimism تعداد ۳۲.۲۱ میلیون توکن به ارزش ۵۸ میلیون دلار در ۲۹ نوامبر منتشر خواهد کرد و 1inch در ۱ دسامبر ۹۸.۷۴ میلیون توکن به ارزش ۳۴.۵ میلیون دلار را آزاد می کند.

ارز دیجیتال

Aptos و ApeCoin نیز از جمله آنلاک های قابل توجه هستند. Aptos تعداد ۲۴.۸۴ میلیون توکن به ارزش ۱۸۰ میلیون دلار در ۱۲ دسامبر منتشر خواهد کرد و ApeCoin تعداد ۱۵.۱۶ میلیون توکن به ارزش ۲۵ میلیون دلار را در ۱۶ دسامبر آزاد خواهد کرد.

Jupiter یک تجمیع کننده DEX در سولانا نیز از ایردراپ آینده خود خبر داد.

این پروژه‌ها به دلیل آزاد سازی توکن فشار فروش زیادی را تحمل خواهند کرد ولی ممکن است برخی از تیم‌ها برای کاهش این فشار فروش قیمت آن‌ها را تا حد مطلوبی افزایش دهند تا فشار فروش بر مارکت آن‌ها تاثیر نگذارد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)