0

1

ورلد کوین (WLD) سقف تاریخی خود را شکست!

ورلد کوین امروز توانست سقف تاریخی قبلی خود را بشکند و برای مدتی بالای این ناحیه معامله می‌شد. هرچند طبق اخبار آنچین، به نظر می‌رسد نهنگ‌ها در حال انتقال مقدار هنگفتی از این رمز ارز به صرافی‌ها هستند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در یکی دو روز اخیر اخبار و حواشی زیادی درباره خالق پروژه Worldcoin یعنی سم آلتمن به گوش رسید که باعث نوسانات قیمتی در چارت این ارز دیجیتال شد. اما اکنون ورلد کوین توانسته سقف تاریخی خود را به سمت بالا بشکند.

سم آلتمن که خالق پروژه ورلد کوین به شمار می‌آید، چند روز قبل از مدیریت شرکت OpenAi اخراج شد و همین مسئله باعث ریزش قیمت ورلد کوین گردید.

خرید ارز دیجیتال

با این حال دیروز و امروز قیمت ورلد کوین با ممنتوم قدرتمندی تغییر جهت داد و این ارز دیجیتال توانست برای مدتی از بالاترین سقف قبلی خود یعنی محدوده ۲.۵۹ دلار عبور کند. در حال حاضر قیمت WLD ریزش کرده و در حوالی ۲.۲۷ معامله می‌شود.

براساس دیتای آنچین منتشر شده، نهنگ‌ها در حال فروش این ارز دیجیتال هستند و مبالغ کلانی از این دارایی به صرافی‌ها واریز شده است. به نظر می‌رسد این فشار فروش سنگین بتواند نهایتا منجر به ریزش بیشتر WLDشود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)