0

2

ورلدکوین World ID 2.0 را معرفی کرد؛ WLD پامپ خواهد شد؟

پروژه ورلد کوین هرروز در حال توسعه است و به نظر می‌رسد همین قابلیت آن است که باعث محبوبیت این شبکه شده است. اکنون تیم ورلد کوین یک آپدیت جدید از World ID را معرفی کرده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تیم توسعه دهنده ورلد کوین به تازگی یک آپدیت از اپلیکیشن World App را در اختیار کاربران قرار داده که در این نسخه ورلد آی دی ۲ نیز معرفی شده است. World ID در حقیقت یک شناسنامه برای کسانی است که جزو کاربران این شبکه شناخته می‌شوند.

همانطور که می‌دانید در پروژه ورلد کوین افراد می‌توانند با اسکن عنبیه چشمشان بوسیله دستگاه‌های مخصوصی به نام ORB، به یکی از اعضای جامعه WorldCoin تبدیل شوند. به هر فرد یک World ID خاص تعلق می‌گیرد که به عنوان شناسنامه او شناخته می‌شود.

خرید ارز دیجیتال

ورژن ۲ ورلد آی دی، شامل دسترسی به اپ‌های درون برنامه‌ای بیشتر در نسخه جدید اپلیکیشن World App است. همچنین World ID Orb+ یکی دیگر از ویژگی‌های این ورژن جدید است که امکان تایید هویت با استفاده از اسکن صورت را فراهم می‌کند. این ورژن همچنین حریم خصوصی بهتری را برای کاربران فراهم کرده و امنیت بالاتری دارد.

به نظر می‌رسد پروژه ورلد کوین برنامه‌های زیادی برای این پلتفرم دارد و در صورتی که توسعه این پروژه همچنان ادامه داشته باشد، می‌تواند در آینده باعث رشد بیشتر قیمت ورلد کوین شود. با این حال اخبار فعلی باعث رشد WLD نشده و این رمز ارز چند روزی‌ست که فاز اصلاحی به خود گرفته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)