تحلیل روزانه بیت کوین BTC (آخرین آپدیت ۲۹ فروردین ۱۴۰۳)

تحلیل امروز بیت کوین
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

17 دقیقه
فهرست عنوان ها

بیت کوین (BTC) به عنوان اولین ارز دیجیتال که از فناوری بلاک چین برای انجام و تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کند. ارز دیجیتال بیت کوین فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ شروع کرد. از آن زمان تاکنون بیش از ۲۰ هزار رمز ارز دیگر به این جریان پیوسته‌اند که همه آن‌ها در کنار یک دیگر بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند.

این مقاله در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ آپدیت شد


تحلیل ویدیویی بیت کوین ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین در روز‌های اخیر ریزش‌های سنگینی را تجربه کرده که ممکن است ادامه‌دار شود. در تحلیل امروز این رمز ارز سعی می‌کنیم سناریوهای مختلفی را که ممکن است در آینده برای آن رخ دهد، مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد سرمایه گذاری در بیت کوین را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این تحلیل را از دست ندهید.


تحلیل بیت کوین امروز (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۶۳ هزار دلار در بازار معامله می‌شود و در روزهای اخیر نتوانسته بالاتر از این محدوده برود. اما آیا در کوتاه مدت امکان رشد مجدد BTC وجود دارد؟

تحلیل بیت کوین

اگر به تایم فریم ۴ ساعته بیت کوین نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که بازار بعد از برخورد به حمایت مهم خود در محدوده ۶۰ هزار دلار، اکنون در حال کف سازی و جمع کردن انرژی برای رشد بیشتر است.

در صورتی که خط روند نزولی فعلی شکسته شود، بازار می‌تواند رشد بیشتری را تا حداقل محدوده ۶۷ هزار دلار تجربه کند و در صورتی که ممنتوم حرکت خوب باشد بعد از آن به سراغ تارگت‌های بالاتر نیز برود.

این در حالی‌ست که اگر خط روند فعلی شکسته نشده و بازار ریزش کند و زیر حمایت ۶۰ هزار دلار بسته شود، می‌توانیم انتظار کاهش بیشتر قیمت بیت کوین تا ۵۳ هزار دلار را داشته باشیم.


تحلیل بیت کوین ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین امروز با قیمت ۶۷,۴۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و روز گذشته این رمز ارز با ریزش شدید خود به کانال ۶۶ هزار دلار نیز وارد شد. اما چه سرنوشتی در انتظار بیت کوین است؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل امروز بیت کوین

اگر به چارت روزانه بیت کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار بعد از برخورد به مقاومت خود، تا خط روند روزانه‌اش ریزش کرد و اکنون به این ناحیه واکنش داده است. البته قیمت به زیر ترندلاین صعودی هم نفوذ داشت، اما بالای آن بسته شد.

اگر این خط روند صعودی بتواند باعث برگشت قیمت شود، می‌توان بار دیگر انتظار رشد بازار تا مقاومت روزانه را داشت، هرچند به دلیل ممنتوم قوی ریزش اخیر، ممکن است شاهد شکست این ترندلاین و ریزش بیت کوین تا حمایت بعدی یعنی ناحیه ۶۲ هزار دلار باشیم.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین با قدرت فاز صعودی گرفته و مقاومت مهم خود را شکسته، با این حال شاهد ریزش بیت کوین بودیم که این نشان دهنده کاهش دامیننس آلت کوین‌ها است.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال نیز ریزش بسیاری شدیدی را در روز گذشته تجربه کرد و در حال نزدیک شدن به یک حمایت مهم است، بنابراین در کوتاه مدت روند آن نزولی خواهد بود.


تحلیل بیت کوین ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین امروز با قدرت محدوده ۷۱ هزار دلار را نیز شکست و به نظر می‌رسد قصد دارد با قدرت به سمت سقف قبلی خود پیشروی کند. در تحلیل امروز بیت کوین با پول نو همراه باشید.

در تحلیل قبل با نگاهی به تایم فریم ۴ ساعته بیت کوین گفتیم که این رمز ارز یک الگوی مثلث در چارت خود شکل داده و شکسته شدن سقف این الگو می‌تواند احتمال رشد بسیار بیشتر بیت کوین را فراهم کند. امروز این اتفاق افتاده و بازار دقیقا در حال پیشروی مطابق تحلیل قبل است.

همانطور که در چارت روزانه بیت کوین مشخص است، این رمز ارز اکنون بیس سوپلای خود را با قدرت شکسته و تنها مقاومت پیش روی آن سقف تاریخی قبلی است که باتوجه به ممنتوم حرکت به نظر می‌رسد احتمال شکست آن وجود داشته باشد.

تحلیل شما از وضعیت فعلی بیت کوین چیست؟ بنظرتان در هفته معاملاتی جدید که از امروز آغاز شده، شاهد سقف تاریخی جدیدی در چارت بیت کوین خواهیم بود؟


تحلیل بیت کوین ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین امروز با قیمت ۶۸ هزار دلار در بازار معامله می‌شود و در یکی دو روز گذشته کمی احیا شده است. اما چه سرنوشتی در انتظار بیت کوین خواهد بود؟ آیا این رمز ارز می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند؟ با ما همراه باشید.

تحلیل امروز بیت کوین

همانطور که در چارت ۴ ساعته بیت کوین قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال در روزهای اخیر یک الگوی مثلث تشکیل داده و قیمت به خوبی درون این الگو فشرده شده است. در نهایت خروج قیمت از هر دو سوی این پترن می‌تواند احتمال ادامه حرکت به آن سمت را افزایش دهد.

از آنجایی که بازار بعد از یک روند صعودی این الگو را تشکیل داده است، احتمال می‌دهیم بیت کوین از سقف مثلث خارج و رشد بیشتری را تجربه کند. با این حال نباید سناریو نزولی هم فراموش کنیم. در صورت شکست کف این الگو، احتمال ریزش بسیار شدیدتر بیت کوین وجود خواهد داشت.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین را اگر در تایم فریم هفتگی مشاهده کنیم، متوجه می‌شویم که قیمت درون یک کانال صعودی در حال معامله است و از آنجایی که نقدینگی زیادی زیر این روند جمع شده، احتمال ریزش شدید دامیننس وجود دارد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال همچنان خود را در بالای سوئینگ فعلی حفظ کرده ولی به نظر می‌رسد به دلیل رشد شدید آن احتمال یک اصلاح محدود یا حداقل مدتی درجا زدن توسط شاخص توتال وجود داشته باشد.


تحلیل بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

در تحلیل ویدیویی روز گذشته سطوح مهم بیت کوین را مشخص کردیم و امروز بازار هنوز به حمایت خود نرسیده و در حال پول بک است. با این حال انتظار داریم فعلا بیت کوین به ریزش خود ادامه دهد. در این تحلیل همراه ما باشید.

تحلیل امروز بیت کوین

اگر به تایم فریم ۴ ساعته بازار نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بیت کوین شدیدا از ناحیه سوپلای خود ریزش کرده و به حوالی ۶۵ هزار دلار هم رسیده است. با این حال فعلا در حال تکمیل پول بک خود است.

اکنون می‌توانیم انتتظار داشته باشیم که بازار تا بیس دیمند خود ریزش کند و رشد اخیر بازار را صرفا یک پول بک در نظر بگیریم. بنابراین باید برای گرفتن پوزیشن‌های خرید روی بیت کوین یا خرید سنگین آلت کوین‌ها در سطح فعلی بیشتر دقت کرد.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین همچنان در حال درجا زدن است و به نظر می‌رسد احتمال ریزش آن و شروع یک حرکت نزولی در چارت دامیننس وجود داشته باشد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال ریزش شدیدی را تجربه کرده و فعلا در حال پول بک است. به همین دلیل می‌توانیم انتظار ریزش بیشتر آن را در کوتاه مدت داشته باشیم.


تحلیل بیت کوین ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین امروز با قیمت ۶۹,۹۶۰ دلار در بازار معامله می‌شود و در روزهای اخیر تقریبا در یک تریدینگ رنج قرار داشته است. با این حال به نظر می‌رسد به زودی شاهد تحرکاتی در چارت این رمز ارز باشیم.

تحلیل امروز بیت کوین

اگر به چارت ۴ ساعته بیت کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که دلیل درجا زدن قیمت در محدوده ۷۰ هزار دلار، وجود یک بیس سوپلای قوی در این ناحیه است. با این حال خریداران با خریدهای پی در پی به دنبال شکست این محدوده هستند.

از آنجایی که تعداد برخوردهای به این بیس زیاد بوده و از طرف دیگر فروشندگان هم نتوانسته‌اند از این بیس قیمت را با قدرت به سمت پایین هل دهند. بنابراین می‌توانیم نتیجه گیری کنیم که به احتمال بالا بازار این بیس سوپلای را هم پاکسازی خواهد کرد و بار دیگر حرکات صعودی بیت کوین آغاز خواهد شد.

البته نباید سناریو نزولی را هم فراموش کنیم. اگر خط روند فعلی به سمت پایین شکسته شود و کندل ۴ ساعته زیر این ناحیه بسته شود، می‌توانیم انتظار ریزش بیشتر قیمت را داشته باشیم.


تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۶۷,۱۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و نسبت به چند روز اخیر رشد خوبی را تجربه کرده است. اما آیا در کوتاه مدت این ارز دیجیتال بار دیگر به رشد خود ادامه خواهد داد و یک سقف بالاتر ثبت خواهد کرد؟

تحلیل امروز بیت کوین

اگر به تایم فریم ۴ ساعته بیت کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار درون یک کانال ۴ ساعته در حال معامله است و بعد از برخورد به یک ناحیه حمایتی در نزدیکی کف کانال اکنون بار دیگر رشد کرده است.

رشد فعلی قیمت بیت کوین می‌تواند تا حوالی سقف کانال یعنی محدوده ۸۰ هزار دلار ادامه پیدا کند و به تارگتی که قبل‌تر هم در تحلیل‌ها داده بودیم برسد.

این اتفاق می‌تواند در کوتاه مدت یعنی همین هفته معاملاتی پیش رو، که از امروز آغاز شده، به وقوع بپیوندد، با این حال از آنجایی که مقاومت‌های مینوری‌ای نیز سد راه قیمت هستند، ممکن است بازار یا دیرتر این سناریو را تحقق بخشد یا با ریزش ناگهانی و شکست کف کانال، باعث باطل شدن آن شود.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین فعلا در حال اصلاح است با این حال اگر بتواند خط روند ۴ ساعته خود را در این تایم فریم به سمت بالا بشکند، می‌تواند رشد دوباره خود را آغاز کند.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال وضعیتی تقریبا مشابه با بیت کوین دارد و اکنون خط روند نزولی خود را در تایم فریم ۴ ساعته به سمت بالا شکسته است.


تحلیل بیت کوین ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

بیت کوین امروز با قیمت ۶۱,۹۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و یکی دو روزی است که کمی در حال درجا زدن است. اما چه سرنوشتی در انتظار بیت کوین است؟ آیا اصلاح این رمز ارز آغاز خواهد شد؟ یا باید منتظر ریزش آن باشیم؟

تحلیل یکساعته بیت کوین

در تایم فریم‌های بالا چندان تحلیل تازه‌ای نمی‌توان داشت و همچنان روند صعودی‌ست، با این حال در تایم‌فریم پایین‌تر مانند یکساعته یک ساختار خاص در چارت شکل گرفته است.

اگر به تایم فریم یکساعته بیت کوین نگاه کنیم،‌ متوجه می‌شویم که بازار یک الگوی مثلث تشکیل داده و در حال رسیدن به کف الگو است. در صورتی که قیمت از کف مثلث خارج شود، احتمالا برای مدتی شاهد ریزش بیت کوین یا به عبارت دیگر اصلاح آن باشیم.

این در حالی است که اگر بازار به کف الگو واکنش دهد و به سمت بالا برگشته و سقف را بشکند، به احتمال بسیار بالا بیت کوین بتواند خود را به سقف تاریخی قبلی خود برساند.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین بعد از رشد اخیرش اکنون سه روزی‌ست که در حال اصلاح است ولی به نظر می‌رسد از همین حوالی احتمال اتمام اصلاح و ادامه روند صعودی آن وجود داشته باشد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال با قدرت در حال رشد است و چندان نشانه‌ای از اصلاح در چارت آن به چشم نمی‌خورد. به همین دلیل به نظر می‌رسد احتمال رشد بیشتر آن وجود داشته باشد.


تحلیل بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۷ اسفند ۱۴۰۲

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۵۱,۱۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و امروز فاز نزولی به خود گرفته است. در تحلیل امروز با بررسی چارت بیت کوین همراه ما باشید.

تحلیل امروز بیت کوین

همانطور که در چارت قابل مشاهده است، این رمز ارز اکنون به ناحیه حمایتی خود نزدیک شده و ممنتوم حرکت به صورتی است که احتمال شکست این محدوده را بالا می‌برد.

در صورت شکست این سطح احتمال ریزش بازار تا بیس دیمند پایین‌تر یعنی قیمت ۴۸ هزار دلار وجود دارد. این محدوده می‌تواند قیمت مناسبی برای ورود و خرید بیت کوین باشد.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین طبق انتظار ما پیش رفته و همچنان در حال ادامه ریزش خود است و به نظر می‌رسد فعلا این وضعیت آن ادامه دار باشد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال در یک محدوده مشخص در حالا درجا زدن است و به نظر می‌رسد کم کم آماده شروع اصلاح خود باشد. البته در صورتی که وضعیت ریزشی بازار ادامه پیدا کند این اتفاق خواهد افتاد و در صورت رشد بیت کوین این سناریو باطل خواهد شد.


تحلیل بیت کوین ۲ اسفند ۱۴۰۲

بیت کوین طبق تحلیل ویدیویی که روز گذشته به اشتراک گذاشتیم، توانست خود را تا محدوده ۵۳ هزار دلار برساند، اما در بالای این ناحیه تثبیت نداد و فعلا بار دیگر فاز نزولی گرفته است.

تحلیل امروز بیت کوین

اگر به چارت ۴ ساعته بیت کوین توجه کنیم، متوجه می‌شویم که بازار درون یک الگوی مستطیل در حال معامله شدن است و خارج شدن قیمت از هر سمت این الگو می‌تواند نشانه‌ شروع یک روند جدید باشد.

در بازارهای مالی این الگو عموما یک پترن ادامه دهنده است و از آنجایی که حرکت قبل از الگوی مستطیل صعودی بوده، احتمال شکست سقف این ناحیه و رشد دوباره بیت کوین وجود خواهد داشت.

البته این مستطیل را می‌توان به عنوان یک ناحیه بیس در نظر گرفت و بازار بعد از یک رالی در حال ساختن بیس است و حرکت بعدی آن می‌تواند یک رالی دیگر یا دراپ (ریزش) باشد. بطور کلی برای اطمینان از جهت حرکت بعدی قیمت باید منتظر ماند تا بازار یکی از دو سمت مستطیل را بشکند.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین بعد از ریزش خود اکنون کمی احیا شده ولی به نظر می‌رسد این بازیابی اخیر صرفا یک پول بک باشد و احتمال ریزش مجدد آن وجود دارد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال با قدرت رشد کرده اما امروز فاز نزولی به خود گرفته است. به نظر می‌رسد معامله‌گران منتظر اصلاح این شاخص هستند ولی هنوز این حرکت اصلاحی آغاز نشده است.


تحلیل بیت کوین ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۵۲,۱۷۰ دلار در بازار معامله می‌شود و در یک ناحیه بسیار خطرناک قرار دارد. در تحلیل امروز این ارز دیجیتال با پول نو همراه باشید.

تحلیل بیت کوین

همانطور که در چارت مشخص است،‌ اخیرا قیمت پیش از رشد یک بیس دیمند معتبر تشکیل داده که باعث حذف یک بیس ناحیه مخالف شده است. در نتیجه می‌توانیم در صورت اصلاح بازار تا این ناحیه بار دیگر ریسک ورود به بازار را داشته باشیم.

این در حالی‌ست که به دلیل ممنتوم قدرتمند بازار، ممکن است فعلا اصلاحی در کار نباشد و بیت کوین رشد بیشتری را نیز تجربه کند. با این حال خرید بیت کوین در قیمت فعلی ریسک بالایی دارد و بهتر است منتظر اصلاح آن باشیم.

تحلیل دامیننس بیت کوین

همانطور که روز گذشته در مقاله دامیننس بیت کوین گفتیم، این شاخص ریزش کرد به این دلیل که الگوی مثلث ۴ ساعته خود را از کف شکست. فعلا به نظر می‌رسد دامیننس همچنان در کوتاه مدت نزولی باشد.

تحلیل شاخص توتال (TOTAL)

شاخص توتال همچنان صعودی است و امروز هم توانسته سقف روز قبل خود را بزند با این حال به نظر می‌رسد کندل‌های آن دیگر قدرت سابق را ندارند و ممکن است اصلاح این شاخص آغاز شود.


تحلیل بیت کوین ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

اگر بازار را دنبال کرده باشید، حتما متوجه رشد شدید قیمت بیت کوین در روزهای گذشته شده‌اید. این رمز ارز در یکی دو روز اخیر حتی به محدوده ۵۳ هزار دلار نیز شدیدا نزدیک شد با این حال امروز با قیمت ۵۱,۹۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود. اما چه سرنوشتی در انتظار بیت کوین است؟ با پول نو همراه باشید.

همانطور که در چارت بیت کوین قابل مشاهده است، این رمز ارز پس از شکستن ساختار سقف قبلی به رشد پرقدرت خود ادامه داد ولی در یکی دو روز اخیر کندل‌های روزانه دیگر چندان قدرت صعودی‌ای را از خود نشان نمی‌دهند این مسئله به این معنی‌ست که احتمالا خریداران در حال سیود سود هستند و امکان اصلاح قیمت وجود دارد.

از طرف دیگر می‌بینیم که وضعیت اندیکاتور RSI نیز در محدوده اشباع خرید قرار دارد به این معنی که دیگر ناحیه فعلی برای خرید مناسب نیست و احتمال ریزش قیمت وجود دارد.

بطور کلی انتظاری که اکنون داریم، اصلاح بازار تا حوالی سقف قبلی یعنی ۴۸ هزار دلار است و بعد از آن بار دیگر احتمال رشد بیت کوین وجود خواهد داشت.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین به ناحیه مقاومتی مهمی نزدیک شده و به نظر می‌رسد احتمال شرو ع اصلاح آن وجود داشته باشد. این محدوده در تایم فریم هفتگی به وضوح قابل مشاهده است.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال بازار ارزهای دیجیتال چارتی مشابه با نمودار بیت کوین دارد و به همین دلیل تحلیل ما از این شاخص مانند تحلیل BTC است و انتظار داریم کم کم اصلاح خود را آغاز نماید.


تحلیل بیت کوین ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین امروز با قیمت ۴۹,۵۹۰ دلار در بازار معامله می‌شود و روز گذشته بعد از انتشار خبر نرخ بهره حدود ۲ درصد ریزش کرد. البته این رمز ارز بعد از خبر احیا شد و به قیمت فعلی رسید.

تحلیل شاخص توتال

در تحلیل قبل گفتیم که احتمال شکست بیس سوپلای روزانه بازار بسیار بالا است و دقیقا همین اتفاق هم رخ داد و بیت کوین توانست محدوده ۴۹ هزار دلار را با قدرت بشکند. اما آیا رشد فعلی باار همچنان ادامه خواهد داشت؟

باید توجه داشته باشیم که هرچند بیت کوین در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته، اما محدوده ۵۰ هزار دلار یک ناحیه بسیار مهم برای بازار به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد قیمت فعلا برای شکست این سطح با چالش رو به رو خواهد بود.

اگر به چارت هم دقت کنیم متوجه می‌شویم که بازار نتوانسته بالای قیمت ۵۰ هزار دلار بسته شود و به همین دلیل در یک وضعیت برزخی به سر می‌برد. فعلا باید منتظر تثبیت قیمت بالا یا پایین این سطح شکسته شده باشیم تا وضعیت آن مشخص شود.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین همچنان صعودی است و فقط یک اصلاح جزئی را تجربه کرده است. البته این شاخص فعلا به مقاومت خود نزدیک شده و احتمال ریزش آن وجود دارد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال به وضوح صعودی است و سطح چندان معتبری پیش روی خود ندارد که مانع رشد بیشتر آن شود. بنابراین به نظر می‌رسد این شاخص بتواند در روزهای پیش رو به صعود خود ادامه دهد.


تحلیل بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۴۸,۱۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و رشد بیشتری را نسبت به یکی دو روز اخیر تجربه کرده است. اما اکنون چه تحلیلی می‌توان از وضعیت چارت داشت؟ با پول نو همراه باشید.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

همانطور که در تایم فریم روزانه بیت کوین قابل مشاهده است، این ارز دیجیتال اکنون به بیس سوپلای مهم خود رسیده و به نظر می‌رسد بتواند آن را با قدرت بشکند.

دلیل این مسئله تمایلات کندلی بازار و ممنتوم حرکت است. شتاب رشد اخیر بیت کوین شدیدا بالا است و در نتیجه بازار به احتمال بسیار زیاد بیس سوپلای خود را با قدرت پشت سر خواهد گذاشت.

در صورت اینگلف ناحیه البته می‌توانیم انتظار اصلاح محدود قیمت بیت کوین را داشته باشیم و بعد از آن بیت کوین می‌تواند رشد بسیار بیشتری را تجربه کند.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین همچنان در حال رشد است و به نظر می‌رسد بازار در روزهای پیش رو بتواند وضعیت خود را حفظ کند. در حال حاضر به دلیل رشد شدید بیت کوین، بیشتر نقدینگی بازار به سمت بیت کوین سرازیر شده و دامیننس هم فعلا صعودی خواهد بود.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال درست مانند بیت کوین به یک بیس سوپلای روزانه برخورد کرده اما به دلیل ممنتوم بالای حرکت به نظر می‌رسد بتواند آن را با قدرت بشکند.


تحلیل بیت کوین ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۴۷,۳۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و در چند روز گذشته، روند آن کاملا طبق تحلیل ما پیش رفت. اگر بخاطر داشته باشید، به دلیل تشکیل یک الگوی مثلث در چارت، پیش بینی کرده بودیم که بازار به راحتی خود را تا ۴۶ هزار دلار برساند و همین اتفاق هم افتاد.

اکنون قیمت بیت کوین به یک مقاومت بسیار مهم در تایم فریم هفتگی رسیده است که پیش از این نیز بازار در این سطح واکنش داشته است. اما آیا این بار مقاومت پیش رو شکسته خواهد شد؟

به نظر می‌رسد فعلا باتوجه به ممنتوم حرکت بیت کوین، بتوانیم انتظار شکست مقاومت پیش رو را داشته باشیم. در این صورت بازار در وهله به سادگی به محدوده ۵۰ هزار دلار خواهد رسید. تارگت اصلی قیمت نیز در حوالی ۵۷ هزار دلار خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که اکنون بازار هنوز نتوانسته مقاومت مهم خود را از سر راه بردارد و خرید بیت کوین در قیمت فعلی بسیار پرریسک است.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین بعد از یک اصلاح کوتاه مدت بار دیگر فاز صعودی خود را از سر گرفت و به نظر می‌رسد احتمال رشد بیشتر آن در روزهای پیش رو وجود داشته باشد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال نیز با قدرت رشد کرده است، با این حال اکنون به یک بیس سوپلای روزانه برخورد کرده و امکان ریزش آن وجود دارد. بنابراین برای خرید آلت کوین‌ها بهتر است کمی صبر کنیم تا این شاخص هم کمی اصلاح کند.


تحلیل بیت کوین ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۴۲,۹۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته کمی اصلاح داشته است. اما بعد از رنج زدن اخیر این رمز ارز، آیا بار دیگر احتمال رشد پرقدرت آن وجود دارد؟ با پول نو همراه باشید.

اگر به تایم فریم ۴ ساعته بیت کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار یک الگوی مثلث تشکیل داده که در حال حاضر بازار به سقف ان حمله ور شده و قصد دارد آن را به سمت بالا بشکند.

در صورتی که شاهد شکست سقف این الگو باشیم، بازار می‌تواند رشد قدرتمندی را تا بیس سوپلای ۴ ساعته خود، که در تصویر مشخص است، تجربه کند. این در حالی است که اگر سقف الگو شکسته نشده و قیمت از کف آن خارج شود، ریزش بیشتری در انتظار بیت کوین خواهد بود.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین در چند روز گذشته بیشتر فاز نزولی داشته است و به نظر می‌رسد اصلاح این شاخص شروع شده باشد. در کوتاه مدت می‌توانیم انتظار ریزش بیشتر آن را داشته باشیم.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال یا همان مارکت کپ بازار در چند روز گذشته شدیدا در حال رنج زدن بوده است و به نظر می‌رسد فعلا وضعیت آن در کوتاه مدت به همین منوال باشد. با این حال در تایم فریم‌های پایین‌تر به دلیل فشردگی کندل‌ها می‌توانیم انتظار یک حرکت شارپ را داشته باشیم.


تحلیل بیت کوین ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۴۳,۱۱۵ دلار در بازار معامله می‌شود و در دو روز اخیر توانسته فاز صعودی خود را حفظ کند. در تحلیل امروز با نگاهی به چارت روزانه بیت کوین، به بررسی وضعیت آن در روزهای پیش رو می‌پردازیم.

تحلیل بیت کوین

بیت کوین بعد از اینکه سطح حمایتی خود را به سمت پایین‌ شکست، برای مدت کوتاهی در این ناحیه معامله شد و سپس با قدرت بار دیگر به بالای این محدوده بازگشت.

اکنون انتظار داریم بازار بتواند وضعیت صعودی خود را حفظ نماید و به سمت بیس سوپلای مهم خود حرکت کند. با این حال از آنجایی که قیمت یک کف پایین‌تر ساخته است، می‌توانیم حرکت شکل گرفته به نحوی یک الگوی QM در نظر بگیریم و در بیس سوپلای مورد نظر انتظار ریزش بیشتر قیمت بیت کوین را داشته باشیم.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین همچنان وضعیت صعودی خود را حفظ کرده است، با این حال به نظر می‌رسد که بازار از سطوح فعلی کمی شروع به اصلاح کند. اما در نهایت وضعیت این شاخص همچنان در بلند مدت صعودی به نظر می‌رسد.

تحلیل شاخص توتال

وضعیت شاخص توتال همانند چارت بیت کوین است و بعد از نفوذ آن به زیر حمایت شاهد رشد مجددش بوده‌ایم. به‌هرحال به نظر می‌رسد این شاخص فعلا در کوتاه مدت صعودی باشد.


تحلیل بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین اکنون با قیمت ۴۲,۹۵۰ دلار در بازار معامله می‌شود و کماکان توانسته فاز صعودی خود را حفظ کند. اما وضعیت این رمز ارز در کوتاه مدت چگونه خواهد بود؟ با پول نو همراه باشید.

همانطور که در چارت مشخص است، بیت کوین اکنون به خط روند صعودی خود برخورد کرده و خاصیت‌ روندهای صعودی احترام گذاشتن قیمت به خط روندها و رشد دوباره و ثبت سقف‌های بالاتر است.

بنابراین انتظاری که اکنون می‌توان داشت، رشد بیت کوین و ثبت یک سقف بالاتر است، اما اگر این اتفاق نیفتد احتمال شکسته شدن خط روند صعودی و ریزش بیت کوین وجود خواهد داشت.


تحلیل بیت کوین ۹ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین امروز با قیمت ۴۲,200 دلار در بازار معامله می‌شود و توانسته نسبت به روز گذشته رشد کند. اکنون اما می‌خواهیم ببینیم این رمز ارز چه آینده‌ای پیش رو دارد، پس با پول نو همراه باشید.

همانطور که در چارت هفتگی قابل مشاهده است، این رمز ارز به یک بیس دیمند هفتگی رسیده و توانسته رشد خوبی را تجربه کند. در صورت ادامه این وضعیت و از آنجایی که بیس سوپلای هفتگی نز پیش از این انگلف شده، می‌توانیم انتظار اینکه بازار سقف قبلی را رد کند داشته باشیم.

این در حالی است که برگشت مجدد قیمت بیت کوین و رسیدن آن به زیر ناحیه بیس را سیگنالی برای ریزش بیشتر این رمز ارز در بلند مدت می‌دانیم.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین فاز صعودی خود را حفظ کرده است و به نظر می‌رسد در کوتاه مدت احتمال اصلاح محدود آن وجود داشته باشد.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال در روزهای اخیر توانسته به خوبی رشد کند و به نظر می‌رسد در کوتاه مدت این شاخص بتواند رشد بیشتری را هم تجربه نماید.


تحلیل بیت کوین ۷ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین روز گذشته رشد بسیار قدرتمندی را تجربه کرد و خود را از حوالی ۳۸,۹۰۰ دلار به ۴۲,۲۰۰ دلار رساند. اما آیا احتمال رشد بیشتر بیت کوین وجود خواهد داشت؟ در این تحلیل سعی می‌کنیم به این پرسش پاسخ دهیم.

در تایم فریم ۴ ساعته بازار، شاهد برخورد قیمت به یک گره معاملاتی و برگشت آن هستیم. همچنین خط روند نزولی بیت کوین نیز در این تایم فریم شکسته شده و قیمت توانسته یک بیس را حذف کند.

در حال حاضر قیمت بیت کوین به یک بیس سوپلای ۴ ساعته برخورد کرده و کمی ریزش کرده است. اکنون انتظاری که داریم این است که بازار کمی بیشتر ریزش کند و خود را به بیس دیمند فعلی برساند و بار دیگر رشدش را آغاز کند. این در حالی‌ست که در صورت ریزش شارپ قیمت و حذف بیس دیمند آخر، احتمال کاهش بیشتر قیمت بیت کوین وجود خواهد داشت.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین همچنان در حال رشد است و به نظر می‌رسد فعلا بتواند این وضعیت را حفظ کند. در این صورت دامیننس می‌تواند تا سقف قبلی خود حرکت کند.

تحلیل شاخص توتال

همزمان با رشد بیت کوین، شاخص توتال هم رشد خوبی را تجربه کرده و اکنون شدیدا به بیس سوپلای روزانه خود نزدیک شده است. اکنون انتظار داریم بازار بتواند به این ناحیه واکنش نشان دهد و اصلاح خود را آغاز کند.


تحلیل بیت کوین ۴ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین در روزهای اخیر به وضوح فاز نزولی گرفته است، با این حال روز گذشته بعد از اینکه تا حوالی قیمت ۳۸ هزار دلار ریزش کرد، بار دیگر بازیابی شد و توانست کندل روزانه‌اش را صعودی ببندد. اکنون چه تحلیلی می‌توان از وضعیت بیت کوین داشت؟ با پول نو همراه باشید.

اگر به چارت روزانه بیت کوین نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازار یک ناحیه حمایتی را فیلیپ کرده و اکنون در حال تکمیل پول بک به محدوده مورد نظر است. در صورتی که این پول بک تکمیل شود، انتظار داریم ریزش اخیر دوباره ادامه پیدا کند.

هدف قیمتی ریزش اخیر را در وهله اول می‌توان در بیس دیمند مشخص شده در چارت دانست. این ناحیه می‌تواند منطقه‌ای مهم برای برگشت مجدد قیمت به شمار بیاید.

البته بازار همیشه روند خودش را طی می‌کند و ممکن است این تحلیل با برگشت قیمت به بالای فیلیپ زون به طور کامل باطل شده و شاهد رشد بیشتر بیت کوین باشیم.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین در کمال تعجب به بیس هفتگی خود واکنش خوبی نشان داده و در حال رشد است. به دلیل ممنتوم بالیا ریزش در هفته‌های اخیر انتظار داشتیم این شاخص کاهش بیشتری را تجربه کند که این اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد فعلا در کوتاه مدت شاهد رشد دامیننس باشیم.

تحلیل شاخص توتال

وضعیت شاخص توتال همچنان نزولی است و به نظر می‌رسد احتمال ریزش بیشتر این شاخص در روزهای پیش رو وجود داشته باشد.


تحلیل بیت کوین ۲ بهمن ۱۴۰۲

بیت کوین امروز با قیمت ۴۰,۸۰۰ دلار در بازار معامله می‌شود و به وضوح فاز نزولی به خود گرفته است. در صورتی که ناحیه‌ای که در تحلیل قبل به آن اشاره کردیم با ریزش فعلی شکسته شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم بازار به ناحیه هفتگی خود برسد.

تحلیل دامیننس بیت کوین

همانطور که در چارت مشخص است، این رمز ارز در حال نزدیک شدن به بیس دیمند هفتگی خود است و در این ناحیه می‌توانیم انتظار رشد دوباره بازار را داشته باشیم.

به طور کلی فعلا چشم انداز کوتاه مدت بازار نزولی به نظر می‌رسد و ممکن است اصلاح فعلی برای مدت طولانی‌تری ادامه داشته باشد. در چنین وضعیتی باید بیشتر برای ورود به بازار مراقب باشیم.

تحلیل دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین اکنون به بیس هفتگی خود بازگشته و انتظار داریم این ناحیه را به سمت پایین بشکند. در این صورت احتمال کاهش بیشتر این شاخص وجود خواهد داشت.

تحلیل شاخص توتال

شاخص توتال ارزهای دیجیتال فاز نزولی به خود گرفته و می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا حوالی محدوده بیس دیمند هفتگی خود ریزش کند.


چرا باید تحلیل روزانه بیت کوین را دنبال کنیم؟

در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال به یکی از پر معامله‌ترین بازارهای مالی تبدیل شده است. BTC (به عنوان پرچمدار این بازار) بیشترین حجم معامله را به خود اختصاص داده و در نتیجه بررسی و تحلیل نمودار بیت کوین از ضروریات سرمایه گذاران و فعالان این بازار قبل از خرید بیت کوین است.

علاوه بر این Bitcoin بیشترین تسلط بازار را در اختیار خود دارد. در حقیقت دلیل تاثیر تحرکات قیمتی این ارز دیجیتال بر سایر رمز ارزها نیز بالا بودن دامیننس بیت کوین است. به همین دلیل تحلیل دامیننس بیت کوین، در کنار آنالیز سایر شاخص‌های مهم تاثیرگذار در مارکت کریپتو، می‌تواند دید جامع‌تری از وضعیت بازار در اختیار ما قرار دهد.

تحلیل بیت کوین پول نو

ما در تیم تحلیلی پول نو، علاوه بر اینکه سعی کرده‌ایم جدیدترین محتوای فاندامنتالی درباره پروژه‌های کریپتویی مختلف را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم، بخش مهمی از تمرکزمان را نیز بر تحلیل تکنیکال رمز ارزهای مهم بازار گذاشته‌ایم تا دیدی کلی از وضعیت بازار و آینده احتمالی آن ترسیم کنیم. در ادامه می‌توانید به‌روز‌ترین تحلیل بیت کوین را که همواره در حال آپدیت است، مشاهده کنید.

بررسی دامنینس بیت کوین

سلطه (Dominance) بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال چند روزی است که روندی نزولی را پیش گرفته و در حال حاضر در محدوده ۴۱.۶ درصد قرار دارد. این مولفه نشان دهنده نسبت حجم بازار بیت کوین به سایر آلت کوین‌ها است.

انواع تحلیل BTC

قیمت بیت کوین مانند بسیاری دارایی‌های دیگر (طلا، نفت و…) تحت تاثیر عوامل بنیادی (فاندامنتال) و تکنیکال و همچنین عوامل کلان اقتصادی است. اما این نوع تحلیل‌ها چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

تحلیل تکنیکال بیت کوین

این نوع آنالیز شامل بررسی چارت بیت کوین با استفاده از ابزارهای تکنیکال مختلف است. مجموعه این ابزارها می‌توانند پیش بینی‌ای منطقی که بر اساس کندل‌های گذشته بیت کوین شکل گرفته‌اند را به ما ارائه کنند.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین

در تحلیل فاندامنتال بیت کوین، عوامل کلان اقتصادی (مانند وقوع جنگ، بلایای طبیعی و…) و همینطور اتفاقات روزمره مانند افزایش یا کاهش سختی شبکه بیت کوین، پذیرش یا مسدود سازی استفاده از این رمز ارز در مناطق مختلف و عواملی از این قبیل، می‌توانند روی قیمت بیت کوین تاثیر گذار باشند.

صرافی ارز دیجیتال پول نو

نگاهی به قدرتمندترین اندیکاتورهای بیت کوین

در اینجا سعی می‌کنیم نگاهی داشته باشیم به قدرتمندترین اندیکاتورهایی که در تعیین روند بیت کوین تاثیرگذار هستند و می‌توانند سیگنال‌های خوبی برای ورود یا خروج از بازار به ما بدهند.

اندیکاتور مکدی MACD در بیت کوین

اندیکاتور مکدی یکی از پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال است که بسیاری از معامله‌گران از آن استفاده می‌کنند. این اندیکاتور در تحلیل بیت کوین هم کاربرد دارد. به طور مثال در سال ۲۰۲۱ و در حالی که بیت کوین در سقف خود بود، یک واگرایی در اندیکاتور مکدی تشکیل داد و سقوط شدید خود در سال ۲۰۲۱ را آغاز کرد.

اندیکاتور RSI در بیت کوین

اندیکاتور RSI هم در تحلیل بلند مدت بیت کوین کاربرد دارد و هم در تایم فریم‌های پایین‌تر می‌تواند برای معامله مورد استفاده قرار گیرد. این شاخص با نشان دادن نواحی اشباع خرید و اشباع فروش می‌تواند نقاط مناسبی برای ورود یا خروج از بازار به ما نشان دهد.

اندیکاتور میانگین متحرک MA در بیت کوین

یکی دیگر از اندیکاتورهای بسیار پر استفاده در معاملات، اندیکاتور میانگین متحرک است. اندیکاتور MA با تنظیمات ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه نقاط حمایتی و مقاومتی مهمی را در روند قیمت BTC به ما نشان می‌دهد.

31
اشتراک در
اطلاع از
guest
31 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
9 ماه قبل

رف بالاکه

سمانه شفیعی
سمانه شفیعی
10 ماه قبل

عالی بود ممنونم
اگه امکانش هست برای شیبا هم تحلیل بذارید

علی
علی
11 ماه قبل

کلا دستت رو موس بود فقط خط بالا و پایین کرد دیدگاه همه رو گفت بجز تحلیل خودش بلد نیستی کسی مجبورت نکرده میای تحلیل می‌کنی با سرمایه ملت بازی می‌کنی

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

31

122

نظر مخاطبان (31)