0

5

تتر از راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل خود برای پرداخت‌ها خبر می‌دهد

تتر (Tether)، صادرکننده استیبل کوین USDT قرار است یک برنامه موبایلی عرضه کند که تسویه خریدهای بین‌المللی را از طریق تراکنش‌های B2B، B2C و C2C با پرداخت USDt و XAUt امکان‌پذیر می‌کند. این برنامه با پشتیبانی از شبکه لایتنینگ بیت کوین، پرداخت‌های مستقیم، حساب‌های امانی و پلتفرم‌های حل اختلاف و … را ارائه می‌دهد.

راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل تتر
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر، در توییتی اذعان داشت آینده تجارت مالی را در این برنامه می‌بیند. اگرچه این برنامه هنوز در مرحله آزمایشی بتا است، اما انتظار می‌رود به‌زودی در دسترس قرار گیرد. در حالی که برنامه اصلی هنوز عرضه نشده است، این خبر سر و صدای زیادی در جامعه کریپتو به پا کرده است.

خرید ارز دیجیتال

طبق گزارش‌ها، شرکت تتر اخیراً با چالش‌هایی مواجه بوده که USDT را در معرض خطر از دست دادن پیوند خود با دلار آمریکا قرار داده است. در اواخر هفته گذشته، هم استخر 3pool کرو فایننس و هم استخر USDT-USDC یونی سواپ به دلیل فشار فروش USDT دچار عدم تعادل شدند. Uniswap حدود ۴۰ میلیون دلار فروش داشت، در حالی که Curve فروش ۳۵ میلیون دلاری را تجربه کرد.

این عدم تعادل در استخر Curve چشمگیرتر است، چراکه در حال حاضر ۶۰ درصد USDT را در اختیار دارد. در همین حال، طبق داده‌های Kaiko، در روزهای اخیر، ارزش USDT در چند صرافی متمرکز (CEX) اندکی کاهش یافته است.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)