0

2

افزایش فعالیت در شبکهٔ Base همزمان با عرضه چند میم کوین

معامله‌گران ارزهای دیجیتال راه خود را به بلاک چین لایه دوی Coinbase یعنی Base باز کرده‌اند. به‌تازگی میم کوین‌هایی مانند BALD رشدی چند برابری را در این شبکه به ثبت رسانده‌اند.

افزایش فعالیت شبکه Base همزمان با عرضه چند میم کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بلاک چین لایه دو Base که توسط Coinbase پشتیبانی می‌شود و قرار بود تا اوایل ماه آگوست به صورت عمومی عرضه شود، شبکه اصلی خود را در تاریخ ۱۳ جولای برای توسعه‌دهندگان راه‌اندازی کرد. با این حال، طی ۲۴ ساعت گذشته این شبکه جهش غیرمنتظره و قابل‌توجهی را در میزان فعالیت خود و عرضه چندین میم کوین تجربه کرده است.

ارز دیجیتال

طبق گزارش DEX Screener، این بلاک چین در روز گذشته (۳۰ جولای ۲۰۲۳) بیش از ۲۷۶۰۰۰ تراکنش را ثبت کرده است. قیمت میم کوین‌هایی مانند Bald در این شبکه به‌شدت افزایش یافته‌اند‌ و تنها طی ۲۴ ساعت بیش از ۲۰ هزار برابر شده‌‌اند. ارز دیجیتال Based رشدی۵۵۸۰ برابری را تجربه کرده و توکن Optism نیز به رشدی ۴۳۵ برابر قیمت قبلی خود رسیده است.

منبع: DEX Screener

اگرچه تیم Base در مرحله دسترسی توسعه‌دهنده، پلی رسمی برای شبکه اصلی ارائه نکرده، اما کاربران می‌توانند از طریق قرارداد پراکسی پورتال وارد این شبکه شوند. طبق داده‌های Dune Analytics، بیش از ۴۸ میلیون دلار اتر (ETH) در حال حاضر به ابن شبکه منتقل شده است.

تیم Base پیش‌تر اعلام کرد شبکه آزمایشی آن با بیش از یک میلیون آدرس والت ایجادشده، مورد توجه قرار گرفته است. این تیم همچنین اظهار کرد قصد ندارد برای شبکه خود توکنی بومی صادر کند.

منبع: دبلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)