0

1

هوش مصنوعی کاردانو بر روی قیمت کدام ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارد؟

کاردانو وارد مرحله بتا برای ربات جدید هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک چین به نام Girolamo می شود. ربات کاردانو با نام Girolamo برای ارائه پاسخ‌های بی‌درنگ و آگاهانه در طیف وسیعی از پرسش‌های کاربر طراحی شده است و قابلیت تولید و تجزیه و تحلیل تصاویر را دارد.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس اعلامیه‌‌ی CardanoGPT راه‌اندازی هوش مصنوعی کاردانو با نام Girolamo را که یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی است، تایید شد. این ربات هوش مصنوعی گامی مهم برای ادغام هوش مصنوعی (AI) با فناوری بلاک چین است.

این ربات که به نام ریاضیدان بانفوذ ایتالیایی جیرولامو کاردانو نامگذاری شده است، نشان دهنده مرحله جدیدی در کاوش هوش مصنوعی کاردانو در بخش بلاک چین است.

خرید ارز دیجیتال

این ربات چت می تواند سوالاتی مرتبط با صنعت کریپتو و موضوعات عمومی روزمره را پاسخ دهد. با این حال، ویژگی منحصر به فرد آن توانایی در تولید و تفسیر تصاویر است که بعد جدیدی به عملکرد آن اضافه می کند.

CardanoGPT معیارهای خاصی را برای علاقه مندان به شرکت در آزمایش بتا Girolamo تعیین کرده است. شرکت کنندگان باید حداقل ۵۰۰۰ توکن CGI داشته باشند.

باید توجه داشت که این ربات هوش مصنوعی می‌تواند بر روی قیمت توکن ADA و CGI تاثیرگذار باشد. طمعنا توکن‌های زیادی با نام CGI ایجاد خواهند شد که همگی کلاهبرداری هستند. اگر قصد معامله توکن CGI را دارید باید بدانید این توکن ریسک بالایی دارد و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. با این حال اگر قصد معامله این توکن را دارید می‌توانید از صرافی wingriders که یک صرافی DEX در شبکه کاردانو است استفاده کنید. 

نکته: این صرفا یک خبر است و نباید ملاک شما برای خرید و یا فروش ارز دیجیتالی قرار بگیرد. 

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)