0

0

ارتقای جدید بازی Shiba Inu

بازی Shiba Inu CCG از زمان عرضه جهانی خود در اکتبر ۲۰۲۲، به طور مداوم ارتقاء یافته تا بهترین تجربه بازی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

ارتقای جدید بازی Shiba Inu
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بازی Shiba Inu CCG از زمان عرضه جهانی خود در اکتبر ۲۰۲۲، به طور مداوم ارتقاء یافته تا بهترین تجربه بازی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

Mazrael، یک حساب توییتر که تنها به اخبار  جامعه Shiba Inu می‌پردازد، اظهار کرده که «آپدیتی جدید برای بازی Shiba Eternity منتشر شده است.»

ارز دیجیتال

در این ارتقاء مشکلی که باعث از کار افتادن بازی در حین ویرایش دک (Deck) می‌شد، در کنار چندین اصلاح دیگر، برطرف شد. این اصلاح زمانی فعال می‌شود که کاربران بتوانند درباره‌ی چیزهایی که می‌تواند باعث ارتقای Shiba Eternity شود، بازخورد دهند.

بازیکنان معمولی و کاربران Shiba Inu اکنون می‌توانند ایده‌های خود را بر بازی کارتی محبوب Shiba Eternity در تلفن‌های هوشمند پیاده کنند. بخش جدیدی در دیسکورد Shiba Eternity وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آنجا این کار را انجام دهند.

در مدت زمان اندکی پس از عرضه، بازی Shiba Eternity با بیشترین میزان دانلود به رتبه‌ای بالا در فروشگاه اپ استور رسید. این بازی ورق رایگان به عنوان یکی از “ده بازی برتر جهان” در رده‌بندی اپ استور قرار گرفته است.

 پیش از انتشار این بازی، شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی SHIB، به احتمال سوزاندن SHIB از طریق بازی CCG اشاره کرد، هرچند جزئیات خاصی برای آن ارائه نداد.

پیام پر انرژی شایتوشی کوساما

یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته‌شده از “رگنار شیب” نشان می‌دهد که شایتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی شیبا اینو به اعضای جامعه‌اش می‌گوید: «پاپ‌کورن‌‌ها را آماده کنید!»

شیباریوم، راه‌حل لایه دو شیبا اینو در حال حاضر توقعات زیادی را برای جامعه خود ایجاد کرده است. حساب توییتر این شبکه به نقطه عطفی جدید و ۵۹۳۰۰ دنبال‌کننده در زمان انتشار این خبر رسیده است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)