0

0

علت افزایش ۲۷٪ اخیر توکن اپتوس (APT) چیست؟

قیمت توکن APT برای دو هفته متوالی افزایش یافت، با این حال بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال فرصت خریدن آن را از دست دادند.

علت افزایش ۲۷٪ اخیر توکن اپتوس (APT) چیست؟
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

قیمت توکن بومی بلاک چین Aptos، در دو هفته گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است. این اولین بار از زمان لیست شدن این توکن است که در دو هفته متوالی، با نتیجه مثبت به کار خود پایان می‌دهد.

با توجه به حجم معاملات گزارش‌شده توسط CoinMarketCap، این نکته نیز جالب توجه است که قیمت APT در سطح نسبتاً پایینی از خرید و فروش افزایش یافته است. به عنوان مثال در ۱۴ روز گذشته، حجم معاملات آن تنها دو بار از ۱۴۰ میلیون دلار فراتر رفته است و این در حالی است که قبلاً چنین حجمی می‌توانست برای این دارایی رمزنگاری‌شده حداقل معاملات آن در نظر گرفته شود.

در واقع دلیل خاصی برای افزایش قیمت APT وجود ندارد. اما باز هم می‌توان از هر دو جنبه فاندمنتال و تکنیکال به بررسی این رویداد پرداخت.

با در نظر گرفتن عملکرد Aptos به عنوان یک بلاک چین، می‌توان دید که تعداد آدرس‌های جدید آن در حال افزایش است و تعداد تراکنش‌های روزانه آن نیز در حدود ۶۰۰ هزار قرار دارد. علاوه‌براین، میزان کارمزد‌ تراکنش‌های (Gas Fee)‌ آن نیز در حال افزایش است که درآمد اضافی برای این بلاک چین ایجاد خواهد کرد.

تغییرات قیمت توکن APT

در نمودار قیمت APT تصویر جالبی پدیدار شده است. این توکن که از اواسط نوامبر انباشته شده بود، مقاومت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را شکست و سپس در ماه گذشته نیز دو بار دیگر از آن عبور کرد تا به سمت بالای سطح مهم ۵ دلار حرکت کند.

توکن APT  اکنون به سمت سطح قیمتی ۵.۵ دلار در حرکت است و اگر بتواند بر آن غلبه کند، قیمت آن می‌تواند به یک بلوک در محدوده ۷ دلار وارد شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)