0

0

آوا لبز برای ورود بازی‌ها به دنیای وب۳ Avalanche Arcad3 را راه‌اندازی می‌کند

آوا لبز (Ava Labs)، شرکت کریپتویی که از بلاک چین آوالانچ (Avalanche) پشتیبانی می‌کند، اعلام کرد به‌تازگی Avalanche Arcad3 را راه‌اندازی کرده است؛ یک برنامه مشترک برای توسعه‌دهندگان بازی‌های سنتی تا به ادغام آنها با بازی‌های بلاک‌چینی (وب۳) بپردازند.

را‌ه اندازی Avalanche Arcad3
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در این بیانیه آوا لبز همچنین اعلام کرد که شرکت‌های سرگرمی و متاورس ژاپنی Gree و Gumi به عنوان دو شریک اولیه Arcad3 که به بررسی بازی‌های بلاک چینی از طریق زنجیره سازگار با اتریوم می‌پردازند، پیوسته‌اند.

Avalanche Arcad3 قصد دارد بازی‌سازان به اصطلاح «وب۲» را با سازمان‌های موجود در ورزش‌های الکترونیکی، انجمن‌های بازی‌های بلاک چینی و استودیوهای بازی وب۳ که در بلاک چین Avalanche ساخته شده‌اند، مرتبط کند. این برنامه استراتژی‌هایی را در مورد انطباق با مقررات و نحوه اجرای NFTها، استخرهای جایزه، بازاریابی الکترونیکی و توکن‌های درون بازی ارائه می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

شرکای وب۲ همچنین می‌توانند به‌طور گسترده‌تر راهنمایی و پشتیبانی در مورد نحوه نفوذ به بازی‌های کریپتویی را دریافت کنند و این تغییرات را برای گیمرها که گاهی اوقات نسبت به ادغام وب۳ محتاط هستند، عرضه کنند.

اد چانگ (Ed Chang)، سرپرست گیمینگ آوا لبز در مصاحبه‌ای در کنفرانس بازی 3XP بیان کرد: «برخی از استودیوهای اولیه و بزرگتر Web2 که پروژه‌هایی را در وب۳ انجام داده‌اند، اشتباهاتی داشته‌اند.

چانگ اضافه کرد: «بدیهی است که در جای بدی صورت نگرفته، اما شاید آن‌ها جامعه خود و نحوه صحبت با آنها در مورد بلاک چین یا فضای Web3 را که در حال ورود به آن هستند، درک نمی‌کنند.

به گفته چانگ، استودیوها و توسعه‌دهندگان بازی که به Avalanche Arcad3 می‌پیوندند، وارد یک تعهد انحصاری رسمی نمی‌شوند. در عوض، آنها به یک برنامه مشاوره‌ای و هدایتی ملحق می شوندکه از شبکه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و در آن می‌تواند پتانسیل بازی های بلاک چینی را با شرکت‌های با تجربه‌تر ,وب۳ کشف کنند.

شرکت‌کنندگان وب۳ حاضر در Avalanche Arcad3 بازی‌هایی مانند Shrapnel، DeFi Kingdoms و Gunz و همچنین پلتفرم بازی Blitz از سازمان ورزش‌های الکترونیکی TSM هستند. 2dao3، Republic Crypto و Avalaunch نیز به این برنامه پیوسته‌اند.

ایجی اراکی (Eiji Araki)، هیئت مدیره و معاون متاورس در Gree در بیانیه‌ای گفت:

شرکت Gree همیشه بر آینده حوزه گیمینگ متمرکز است، به همین خاطر هیجان‌زده هستیم که بخشی از برنامه Arcad3 آوا لبز به عنوان راهی برای پیشتاز بودن در بازی وب۳ و ایجاد روابط با استودیوهایی که در حال آزمایش و ساخت این فضا هستند، باشیم.

او اضافه کرد که اولین بازی وب۳ای این کمپانی که در حال حاضر Project Incursion نام دارد، «عنوانی برازنده خواهد بود که دانش توسعه تقریباً ۲۰ ساله‌ی بازی‌های موبایلی ما را با جوهره جدید وب۳ ترکیب می‌کند». جزئیات بیشتری از این بازی هنوز فاش نشده است.

اراکی افزود: «داشتن یک شریک باتجربه کریپتویی مانند Ava Labs و برنامه‌ای مانند Arcad3 که در آن بتوانیم در سطح تعهدی که با آن راحت هستیم همکاری کنیم، برای داشتن تجربه‌ای عالی از ساخت یک بازی وب۳ای بسیار ارزشمند است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)