0

0

افزایش قیمت AVAX در پی همکاری آوالانچ با جی پی مورگان

قیمت ارز دیجیتال AVAX به دنبال اعلام همکاری پیشگامانه آوالانچ با اونیکس (Onyx)، بانک مجازی جی پی مورگان و Apollo Global ۲۴ درصد رشد کرد و به قیمت ۲۲ دلار رسید.

افزایش قیمت AVAX در پی همکاری آوالانچ با جی پی مورگان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این همکاری با نظارت Project Guardian صورت گرفته که با استفاده از LayerZero Labs شبکهٔ Onyx را به ساب نت مجاز Avalanche Evergreen پیوند می‌دهد. هدف از این ادغام، ساده‌سازی اشتراک‌ها و بازخرید وجوه ارائه شده توسط WisdomTree Prime است که گامی قابل‌توجه به سوی انقلابی کردن صنعت مدیریت دارایی و ثروت است.

مکانیسم اثبات مفهوم (PoC) به کار گرفته‌شده توسط Onyx و Apollo Global نشان می‌دهد که چگونه فناوری بلاک چین و توکن‌سازی می‌تواند مدیریت پورتفولیو را خودکار کند. اگرچه این مفهوم در یک محیط کنترل‌شده آزمایش شد، اما زمینه را برای پذیرش گسترده بالقوه فراهم می‌کند و قدرت دگرگون‌کننده بلاک چین را در شکل‌دهی مجدد فرآیندهای مالی سنتی به نمایش می‌گذارد.

ساب نت‌های همیشه سبز آوالانچ (Avalanche Evergreen Subnets)، به عنوان بلاک چین‌های منفرد برای رفع نیازهای سازمانی، نقشی محوری در این همکاری ایفا می‌کنند. این ابتکار با مأموریت Ava Labs برای دیجیتالی و توکنیزه کردن دارایی‌های جهانی، با بهره‌گیری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شبکه آوالانچ در سرعت، مقیاس‌پذیری و سفارشی‌سازی همسو است.

همکاری با Onyx و Apollo، آوالانچ را به بازیگری کلیدی در تسهیل راه‌حل‌های نوآورانه برای صنعت خدمات مالی تبدیل کرده که می‌تواند محدویت‌های بلاک چین را برای کسب دستاوردهای جدید کنار بزند.

داستان آوالانچ؛ از پسرفت تا پیشرفت

افزایش قابل‌توجه قیمت AVAX  در حالی رخ می‌دهد که این رمزارز دوره‌ای چالش برانگیز را پشت سر گذاشته است؛ جایی‌که افت قیمت شدیدی را تجربه کرد و ۹۹٪ از آدرس‌های خود را طبق گزارش‌ها از دست داد.

علاوه‌بر همکاری اخیر با جی‌پی مورگان، آوالانچ با راه‌اندازی شبکهٔ Landslide، پروژه‌ای که پروتکل ارتباطات بین بلاک‌چینی (IBC) را برای AVAX فراهم می‌کند، نقطه‌عطفی جدید را رقم زده است. آوالانچ همچنین محصولات دیگری چون  HyperSDK و Avalanche Warp Messaging (AWM) را عرضه کرده که هر دو به طور قابل توجهی به رشد قیمت اخیر آن کمک کرده‌اند.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)