0

0

بیبی دوج به‌زودی با تراکنش‌های بدون کارمزد در شبکه اتریوم معامله می‌شود!

میم کوین بیبی دوج (Baby Doge) که اخیراً یک سنت کوادریلیون از این توکن را در هفته گذشته سوزانده است، تصمیم گرفته کارمزد تراکنش‌ها را بر شبکه اتریوم به صفر برساند. طبق توییت اخیر بیبی دوج این ویژگی برای معاملات به‌زودی در شبکه اتریوم گنجانده خواهد شد.

تراکنش بدون کارمزد بیبی دوج در شبکه اتریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

علاوه‌براین، این اقدام احتمالاً با بهبود یکپارچگی پروژه، امنیت شبکه را افزایش خواهد داد. این پیشنهاد شنبه گذشته به منظور تقویت اوراق بهادار با راهکارهای نوآورانه ارائه شد.

طرح پیشنهادی بیبی دوج

اکنون جامعه کریپتو به حمایت از Baby Doge جهت کارمزد صفر درصدی تراکنش‌ها و حجم بالای توکن‌سوزی در وبسایت اسنپ شات رأی داده است. تیم Baby Doge همچنین قرار است طبق پاسخ قطعی رأی‌دهندگان، طرحی رسمی به سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) ارائه دهد.

خرید ارز دیجیتال

بیبی دوج در تلاش است تا تجربه‌ای بی‌نقص و مقرون به صرفه، برای این اکوسیستم فراهم کند. با این حال، این امر بازیابی زنجیره BNB مبتنی بر پذیرش شبکه اتریوم را طولانی می‌کند. در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) قرار است توکن‌سوزی بیبی دوج رخ دهد که پس از اتمام این فرآیند  ۸۵ کوادریلیون از این توکن به گردش در خواهد آمد.

انتظار می‌رود این تراکنش‌ها از طریق شبکه اتریوم انجام شوند. به غیر از ۸۵ کواردیلیون بیبی دوج، تراکنش بقیه توکن‌ها احتمالاً در زنجیره BNB انجام می‌شود. از طرفی بحث‌های زیادی در مورد توکن سوزی بیبی دوج در توییتر وجود دارد. تیم Baby Doge در این باره به تفصیل گفته است که عرضه‌ای که در گردش نیست هیچ ارتباطی با افزایش قیمت ندارد.

با این حال، اخیراً یک توکن‌سوزی حجیم با مقدار تقریبی ۵۰۰ تریلیون رخ داده است. در زمان انتشار این خبر، طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ، بیبی دوج با حجم معاملات بیش از ۷ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۱۸ دلار قیمت‌گذاری شده است و با کاهش نزدیک به ۲ درصد نسبت به روز گذشته اکنون نزولی به نظر می‌رسد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)