0

0

فعال شدن درگاه توکن‌سوزی BabyDoge تا ساعاتی دیگر

پورتال توکن‌سوزی BabyDoge قرار است به‌زودی عملیات خود را آغاز کند. طبق اطلاعیه‌های قبلی، این پورتال امروز در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) فعال خواهد شد.

فعال شدن درگاه توکن‌سوزی BabyDoge
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

همانطور که گفته شد، این درگاه توکن‌سوزی میزان سوزاندن را به اختیار اعضای جامعه می‌گذارد. به کاربران هزینه‌های خرید کمتری را برای خرید BabyDoge تحمیل می‌کند و عرضه آن را کاهش می‌دهد.

فعال شدن این پورتال، مقدار زیادی از این توکن را با سرعت بالا می سوزاند. در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴,۵۵۸,۷۹۸,۵۸۸,۹۵۴ توکن BabyDoge به ارزش ۸۶.۷۶۶ دلار سوزانده شده است.

تاکنون از عرضه اولیه ۴۲۰ کوادریلیونیِ بیی دوج، ۲۰۲,۶۴۶,۹۵۴,۹۶۵,۷۱۶,۲۲۴ توکن که ۴۸.۲۴ درصد از کل عرضه آن را شامل می‌شود، سوزانده شده است. تعداد کل دارندگان آن نیز با مجموع فعلی ۱۶۸۴۴۵۷ نفر، در حال افزایش است.

خرید ارز دیجیتال

لانچ‌پد چند زنجیره‌ایِ GemPad، دکس BabyDoge را درست کرده و به صاحبان پروژه اجازه می‌دهد پیش فروش آن را با گزینه اضافه کردن نقدینگی توکن در BabyDogeSwap به محض فعال شدن این درگاه لیست کنند.

پرایس اکشن BabyDoge

BabyDoge از ابتدای سال ۲۰۲۳ به طور مداوم افزایش قیمت داشته و با اخبار مثبت و لیست شدن در اکوسیستم‌های مقبول تقویت شده است.

افزایش قیمت آن به دلیل وجود کراس اوری صعودی معروف به «صلیب طلایی» نیز بوده است که در نمودار قیمت روزانه آن ظاهر شده است.

در زمان انتشار این خبر، BabyDoge با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۵۴۵ دلار معامله می‌شد که ۱.۱۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۱۶.۲۷ درصد در هفت روز گذشته رشد داشت و از نظر میزان سوددهی هفتگی در میان ارزهای دیجیتال میمی در صدر جدول بود.

پس از ۹ روز متوالی عملکرد مثبت قیمت از تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن)، BabyDoge در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲۵ دلار کاهش یافت ولی باز سریعاً اصلاح شد. از آن زمان تا کنون در فازی صعودی قرار دارد و در حال حاضر به بالاترین حد روزانه ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۴۰۶۶ دلار رسیده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)