0

5

شبکهٔ بیس در میزان TVL از سولانا پیشی می‌گیرد!

راه‌حل لایه دو Base از زمان عرضه‌اش در ماه اوت شاهد افزایش سریع ارزش کل قفل‌شده (TVL) خود بوده است. طبق آمار DeFiLlama بیس پس از سبقت گرفتن از بلاک چین‌های کاردانو و کرونوس، اکنون در حال پیشی گرفتن از سولانا در TVL  شبکه است.

افزایش tvl شبکه بیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارزش کل قفل شده شبکه بیس به حدود 370.29 میلیون دلار افزایش یافته است، در حالی که کاهش 9.64 درصدی ماهانه سولانا، TVL آن را به 310.43 میلیون دلار در زمان انتشار این خبر کاهش داده است. علاوه‌براین، این میزان  TVL در  بیس آن را بالاتر از رقبایی مانند کاردانو، کاوا، پالس چین و کرونوس قرار داده است.  

صرافی غیرمتمرکز  Aerodome ء 97.83 میلیون دلار دارایی دیجیتال در بیس دارد که آن را به برترین پروژه در این بلاک چین تبدیل کرده است. شبکه اجتماعی غیرمتمرکز friend.tech با 36.53 میلیون دلار پس از آن قرار دارد، و شبکه کراس چینی  Stargate نیز با 24 میلیون دلار دارایی قفل شده در جایگاه سوم است.

ارز دیجیتال

صرافی Aedrome که در تاریخ ۲۸ اوت راه‌اندازی شده، به افراد این امکان را می‌دهد که در صورت مشارکت در نقدینگی، کوین‌های AERO دریافت کنند. این پروژه تا تاریخ ۳۱ اوت، با ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در آن، توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. TVL آن در تاریخ ۲ سپتامبر به ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافت و سپس حدود ۵۰٪ از اوج خود کاهش یافت.

بیس در حال جذب استیبل کوین‌ها

بیس حدود 115,993,548 تتر (USDC) را به قرارداد هوشمند خود واریز کرده که ۲۷.۲٪ از دارایی‌های این پلتفرم را تشکیل می‌دهد. علاوه‌براین، کوین بیس رپد اتر (CBETH) نیز ۱۰٪ از TVL آن را تشکیل می‌دهد. این راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو حدود ۶۰ هزار کاربر فعال دارد و ۱۲۳ پروتکل را میزبانی می‌کند.

با اینحال شبکه بیس به مراتب از پروژه‌های پیشرویی مانند پالیگان و اتریوم عقب است؛ به عنوان مثال، پالیگان حدود ۷۸۰ میلیون دلار در TVL خود دارد و اتریوم با بیش از ۲۱.۱ میلیارد دلار در قراردادهای هوشمند خود همچنان رهبر این جبهه است.

منبع: این وزز

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)