0

0

مدیرعامل بایننس ۵ تابلوی خطر بازار کریپتو را معرفی می‌کند

مدیرعامل بایننس، چانگ‌پنگ ژائو پس از فروپاشی FTX در حال هشدار دادن به مردم درباره پروژه‌های کریپتویی‌ای است که این پنج نشانه خطرناک را از خود بروز می‌دهند. ژائو به ۷.۵ میلیون دنبال‌کننده توییترش می‌گوید که زمانی که وارد پروژه‌ کریپتومحور شدند، مراقب چه چیزهایی باشند.

مدیرعامل بایننس ۵ تابلوی خطر بازار کریپتو را معرفی می‌کند
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فارغ از FTX، از کسب‌وکار، صرافی‌ها و پروژه‌هایی دوری کنید که:

  • سودده نیستند (برای سرگرمی‌اند)
  • با فروش توکن‌هایشان به بقای خود ادامه می‌دهند
  • انگیزه زیادی به شما می‌دهند تا توکن‌های خود را روی شبکه قفل کنید
  • عرضه کلی بسیار زیاد، اما عرضه در چرخش پایینی دارند
  • درگیر وام هستند

 او همچنین به کسانی که چنین پروژه‌هایی را آغاز می‌کنند، توصیه می‌کند با داشتن یک صندوق ذخیره اضطراری یا “پشتوانه مالی امن برای کاربران (SAFU)”، از سرمایه‌های آن‌ها محافظت کنند.

ژائو به دنبال‌کننده‌هایش می‌گوید که بایننس متعهد به شفافیت است تا به مشتریان و سرمایه‌گذاران اطمینان دهد که پس از فروپاشی FTX که بازارهای کریپتویی را به لرزه انداخت، جای پای سفتی دارند.

بایننس آدرس کیف پول‌های سرد و موجودی ۶ تا از ۶۰۰ کوین خودش را منتشر کرد که ادامه هم پیدا خواهد کرد. ۴۷۵۰۰۰ بیت کوین، ۴.۸ میلیون اتریوم، ۱۷.۶ میلیارد USDT، ء۲۱.۷ میلیارد BUSD، ء۶۰۱ میلیون USDC، ء۵۸ میلیون BNB. این‌ها در گذشته هم عمومی بوده‌اند، اما برای راحتی شما کنار هم گردآوری شده‌اند.

ژائو پیش‌تر به کسانی که در فضای کریپتو فعالیت می‌کنند توصیه‌هایی کرده بود و گفته بود که از سقوط اخیر، دو درس بزرگ می‌توان گرفت:

۱. هیچ‌وقت از توکنی که خودتان به عنوان وثیقه ساخته‌اید، استفاده نکنید.

۲. اگر صاحب کسب‌وکاری کریپتویی هستید، قرض نکنید. از سرمایه به‌صورت “بهینه” استفاده نکنید. پشتوانه بزرگ‌تری داشته باشید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)