0

0

آیا بایننس درآمد خود را با وجوه کاربرانش ترکیب می‌کند؟

طبق گزارشی ادعا شده بایننس، بزرگترین صرافی کریپتویی جهان، وجوه کاربران خود را با درآمد شرکت طی سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ترکیب کرده است. این گزارش بحث‌برانگیز درحالی منتشر می‌شود که این صرافی رمزارز در حال حاضر با مشکلات رگولاتوری در ایالات متحده مواجه است. با این حال، مدیر ارشد بایننس در مورد این اتهامات بزرگ مطرح شده بیانیه‌ای صادر کرده است.

صرافی بایننس درآمد خود را با وجوه کاربران ترکیب نمی‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پاتریک هیلمن (Patrick Hillmann)، مدیر ارشد ارتباطات بایننس در واکنش به این اتهامات گفت اینها تنها اخبار غلطی هستند که از روی بدخواهی و تخریب علیه ما منتشر می‌شوند. او مدعی شد اساس همه ادعاها این است که کاربرانی که BUSD (Paxos) را از صرافی بایننس خریداری می‌کردند، به صفحه‌ای منتقل شده‌اند که در آن میزان سپرده ذکر شده است.

مدیر اجرایی بایننس تأکید کرد معامله‌گران در بایننس این استیبل کوین را که از طریق Paxos قابل بازخرید بود، خریداری می‌کردند، حال آنکه این مورد به وضوح در صفحه ادعاشده ذکرشده بود.

پیش از این، پاکسوس اخطار ولز را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دریافت کرده است. این ناظر مالی ادعا می‌کند Binance USD (BUSD) یک اوراق بهادار ثبت نشده است. با این حال، دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) از صادرکننده این استیبل کوین خواسته تا این سرویس را متوقف کند.

هیلمن تمامی ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش دروغین را رد کرد و مدعی شد که خبرگزاری مربوطه مدرکی برای تأیید آن ندارد و این خبر را که صرافی بایننس وجوه کاربرانش را با درآمد خود یکی می‌کند، تنها یک دسیسه خواند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)