0

0

توکن فلوکی (FLOKI) در صرافی بایننس آمریکا لیست می‌شود!

لیست شدن توکن فلوکی در صرافی Binance.US یکی از مهم‌ترین تحولات پیرامون این اکوسیستم در چند وقت اخیر است. با انتشار این خبر، این میم کوین طی ساعات گذشته رشد قیمت عجیبی به خود دیده است.

توکن فلوکی در صرافی بایننس آمریکا لیست شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) به‌تازگی رشد قیمت قابل‌توجهی داشته، زیرا Binance.US، سومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در ایالات متحده اخیراً از این دارایی دیجیتال پشتیبانی کرده است. این پیشرفت مهم، فلوکی را یک قدم به پذیرش گسترده‌تر و جهانی آن نزدیک‌تر ساخته و باعث افزایش قیمت ۳۳ درصدی این رمز ارز شده است.

Binance.US این خبر را دیروز (۲۴ آوریل۲۰۲۳) منتشر کرد و جزئیات مربوط به آن را در صفحه رسمی خود در توییتر به اشتراک گذاشت.

ارز دیجیتال

توکن فلوکی از پیش از انتشار این خبر در پلتفرم این صرافی فهرست شده بود اما فقط گزینه سپرده‌گذاری آن فعال بود. معامله این ارز دیجیتال با دلار (USD) و تتر (USDT) قرار است امروز (۲۵ آوریل ۲۰۲۳) رأس ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در این صرافی آغاز شود.

این لیست شدن دستاوردی بزرگ برای رمز ارز فلوکی است، زیرا اعضای جامعه آن به‌شدت خواستار فهرست شدنش در صرافی‌های Binance.US و Kraken بودند. در سال جاری، این دارایی در لیست ارزهای دیجیتال صرافی‌هایی چون HitBTC ،Indodax و Bitexen نیز حضور داشته است.  

گذشته از این، جامعه فلوکی از نوآوری‌های مختلف برای دیده شدن بیشتر این پروژه حمایت کرده است؛ چنین حرکتی نرخ پذیرش آن را تقویت می‌کند و منجر به تقاضای بیشتر برای این دارایی دیجیتال می‌شود. یکی از این ابتکارات، مشارکت داشتن با بدمینتون آسیا است که برند فلوکی را در معرض دید بیش از ۶۰۰ میلیون نفر در آسیا قرار می‌دهد.

فلوکی سودآورترین رمزارز در میان ۵۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار  

خبر لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی بایننس آمریکا با افزایش قیمت چشمگیر آن مصادف شده است، زیرا قیمت فلوکی در شبانه‌روز گذشته بیش از ۳۳ درصد افزایش یافته است و در صدر لیست ۵۰۰ دارایی برتر سایت CoinMarketCap قرار گرفته است؛ این یعنی فلوکی تاکنون سودآورترین رمزارز در میان دیگر دارایی‌های دیجیتال بازار بوده است. خرید فلوکی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)