0

0

بیت کوین به محدوده ۲۹ هزار دلار برمی‌گردد!

بیت‌کوین (BTC) پس از رسیدن به پایین‌ترین حد چهار هفته‌ای خود (۲۶۹۸۵ دلار) در تاریخ ۲۴ آوریل، اکنون دوباره به محدوده قیمت ۲۹ هزار دلار بازگشته است. این رمز ارز پس از پنج روز ایستایی در زیر منطقه ۲۹ هزار دلار، اکنون بازار کریپتو را با صعود غیرمنتظره خود دستخوش تغییرات جدیدی کرده است.

بازگشت بیت کوین به محدوده ۲۹ هزار دلار
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۱۴ درصد افزایش یافته است و به ۲۹.۸۹۳ دلار رسیده است. اگر بیت کوین صعود اخیر خود را حفظ کند، شاید بتواند دومین روز از بازگشت خود از پایین‌ترین سطحش در ۲۴ آوریل را ثبت کند.

اگرچه علت دقیق این افزایش قیمت هنوز مشخص نیست، اما برخی از اتفاقات و روایات ممکن است به تقویت مجدد بیت کوین کمک کرده باشند. شاید با شاخص‌های فنی بتوان این ریباند (Rebound) را توضیح داد.

خرید ارز دیجیتال

بیت کوین اخیراً سطحی را آزمایش کرد که به‌شدت زیرنظر بود. سطحی که برخی از تحلیلگران معتقدند سطح تعیین‌کننده‌ای برای رشد قیمت بیت کوین باقی می‌ماند. بیت کوین مطمئناً پس از آزمایش این سطح کلیدی دوباره رشد کرد و بالاتر رفت و در زمان انتشار این خبر به بالاترین حد روزانه خود رسید.

شرکت تجزیه و تحلیل آنچینی Santiment نیز به تسلط اجتماعی بالای بیت کوین اشاره کرد که در زمان ترس از بازار اتفاق می‌افتد و می‌تواند باعث افزایش سریع قیمت‌ها شود.

به گزارش Santiment بازار کریپتو دقایقی پس از پایان روز سخت بازارهای سهام ایالات متحده، نشانه‌هایی از حیات را از خود بروز داد. به عقیده‌ی این آنالیزور آنچینی افزایش قیمت رمزارزها بدون اتکا به شاخص‌های بازار سهام برای پایداری مستقل بازار کریپتو لازم است.

عامل دیگری که ممکن است منجر به رالی اخیر بیت کوین شده باشد، بانک First Republic است که در ارائه سود سه ماهه اول خود در روز دوشنبه (۲۴ آوریل/۴ اردیبهشت) فاش کرد که ۱۰۰ میلیارد دلار از سپرده‌های خود را از دست داده است و نگرانی‌ها در مورد دوام بخش بانکی را دوباره برانگیخت. ۲۴ ساعت از خبر این رویداد نگذشت که بیت کوین مجدداً روند صعودی خود را آغاز کرد.

قیمت بیت کوین در سال جدید تاکنون حدود ۶۵ درصد افزایش داشته، اما روند صعودی آن در دو هفته گذشته در مقایسه با زمانی که برای اولین بار از مرز ۳۰ هزار دلار گذشت،کاهش یافته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)