0

0

بیت کوین پس از توافق جدید بر سر افزایش سقف بدهی از مرز ۲۷۰۰۰ دلار عبور کرد

به گفتهٔ افراد مطلع، کاخ سفید و مذاکره‌کنندگان جمهوری‌خواه به توافق اولیه برای افزایش سقف بدهی آمریکا و جلوگیری از نکول آن که می‌تواند اقتصاد جهانی را متزلزل کند، دست یافته‌اند.

افزایش قیمت بیت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده و مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده، اکنون باید با وجود مخالفت قانون‌گذاران تندروی دو حزب، چارچوبی را که مدت‌ها مورد بحث قرار گرفته است، با تصویب نهایی آن در قالب قانون به سرانجام برسانند. یلن وزیر خزانه‌داری ایالات متحده هشدار داد این بدهی باید تا تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) تمدید شود تا از نکولی که مربوط به عدم تمدید آن باشد جلوگیری شود.

مک کارتی با پاسخی کوتاه به خبرنگاران گفت:

پس از چندین هفته مذاکره به یک توافق اصولی رسیده‌ایم. هنوز جای کار بسیار دارد و کامل نیست، اما معتقدم توافقی کرده‌ایم که شایستهٔ مردم آمریکاست

ارز دیجیتال

به گفتهٔ یک منبع دموکرات آگاه از این مذاکرات، در صورت تصویب این طرح، توافق امشب نه‌تنها سقف بدهی را افزایش می‌دهد، بلکه شامل توافقی برای تأمین مالی دولت برای دو سال آینده نیز می‌شود.

این بدان معناست که کنگره در حال حاضر از جنگ بر سر فهرست نامزدهای انتخاباتی برای پاییز امسال صرف‌نظر خواهد کرد و جنگ بعدی بر سر بودجه را پس از انتخابات ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد. علاوه‌براین، مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است در ساعت ۹:۳۰ شب به وقت محلی اطلاعات لازم را در مورد توافق سقف بدهی به جمهوری خواهان ارائه دهد.

با دریافت این خبر، قیمت بیت کوین پس از ماندن در رکودی طولانی مدت، به‌سرعت از ۲۶۷۰۰ دلار به ۲۷۱۰۰ دلار رسید.

چارت قیمت ۲۴ ساعته بیت کوین/منبع: CoinMarketCap

در حالی که سرمایه‌ گذاران مذاکرات جاری پیرامون سقف بدهی در واشنگتن را دنبال می‌کنند و مقامات فدرال رزرو نظرات متفاوتی بر سر افزایش نرخ‌ها دارند، بیت‌کوین بار دیگر به عنوان یک دارایی ریسکی عمل کرده است؛ درست مانند معاملاتی که هم‌راستا با طلا در اوایل امسال داشت.(خرید بیت کوین)

اکنون بازار کریپتو همراه با احیای بزرگترین رمزارز خود جانی به خود گرفته است. اتریوم (ETH) و سایر آلتکوین‌ها نیز همگی افزایش اندکی بین ۱ تا ۳ درصد را ثبت کرده‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)