0

5

بیت کوین به زودی جای طلا را در دنیای سرمایه گذاری خواهد گرفت!

بسیاری از افرد بیت کوین و طلا را با یکدیگر مقایسه می‌کنند و به همین دلیل به بیت کوین لقب طلای دیجیتال را داده‌اند. اما آیا پادشاه رمز ارزها می‌تواند جایگاه طلا را غصب کند؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بعد از تایید ETF بیت کوین، حجم نقدینگی‌ای که در حال سرازیر شدن به این حوزه است، شدیدا افزایش یافته و این مسئله به خصوص در چند هفته اخیر بیشتر به چشم می‌خورد. افزایش تمایل افراد به سرمایه گذاری در ای تی اف‌های بیت کوین باعث شده کارشناسان به این نتیجه برسند که بیت کوین می‌تواند سلطه تاریخی طلا را در دنیای سرمایه گذاری از آن خود کند.

طلا سال‌هاست که به عنوان بهترین دارایی ذخیره ارزش (Store Of Value)، جایگاه بالایی در میان سرمایه گذاران دارد و از زمان‌های قدیم نیز مورد استفاده بوده است. با این حال حجم بالای نقدینگی‌ای که اخیرا در حال سرازیر شدن به سمت ETF بیت کوین است باعث می‌شود که تغییرات عظیمی را در ساختار اقتصاد و سرمایه گذاری در سال‌های پیش رو ببینیم.

خرید ارز دیجیتال

اگر به مقایسه بیت کوین و طلا بپردازیم، متوجه می‌شویم که در ۱۰ سال اخیر، میزان رشد بیت کوین چند صد برابر طلا بوده است و اکنون که ای تی اف‌های آن نیز تایید شده‌اند و این بازار به سمت هرچه قانونمند شدن در حال حرکت است، ممکن است در سال‌های پیش رو بیت کوین بتواند جایگاه طلا را در بهترین دارایی ذخیره ارزش بدست بگیرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)