0

2

نقد شدن ۱۵۰ میلیون دلار با رسیدن قیمت بیتکوین به اوج ۱۸ ماهه خود!

قیمت بیت کوین (BTC) دیروز در ساعات اولیه معاملات آسیایی رشدی انفجاری پیدا کرد و برای اولین بار از ماه مه ۲۰۲۲ به بیش از ۳۶ هزار دلار رسید. در این وضع، ارزش کل موقعیت‌های معاملاتی نقد شده به ۱۵۰ میلیون دلار در مقیاس روزانه افزایش یافت.

لیکویید شدن ۱۵۰ میلیون دلار با نوسانات قیمت اخیر بیتکوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این پامپ و دامپ دیروز باعث حرکت عمده بیت کوین در عرض چند دقیقه شد. با اینحال، این ارز دیجیتال در نهایت به محدوده ۳۴ هزار دلار بازگشت.

پس از چندین ساعت معامله در این سطح، گاوها در اوایل روز پنجشنبه اوضاع را به دست گرفتند و با سودهای ثبت‌شده‌ای که در ماه اکتبر به دست آوردند، یک حرکت صعودی عظیم را آغاز کردند.

بیت کوین در عرض چند ساعت به بیش از ۳۶ هزار دلار رسید که بالاترین سطح قیمتی آن در یک سال و نیم اخیر بوده است.

علیرغم از دست دادن کمی کف قیمت از آن زمان، بیت کوین همچنان ۴٪ رشد روزانه خود را حفظ کرده و ارزش بازار آن حدود ۷۰۰ میلیارد دلار است. دامیننس آن بر آلتکوین‌ها نیز ثابت و ۵۳٪ است. دیگر آلتکوین‌ها نیز در مقیاس روزانه خوب عمل کردند.

سولانا و یونی سواپ هر دو با افزایشی دو رقمی، به ترتیب 11 و 15 درصد رشد کرده‌اند. توکن‌هایی مانند ADA، MATIC، DOT و AVAX نیز جهش قیمت قابل‌توجهی داشتند.

این نوسانات زیاد به معامله‌گرانی که زیاد اهرم می‌زنند، آسیب رسانده است. مجموع لیکوئیدی‌ها در مقیاس روزانه به ۱۵۰ میلیون دلار افزایش یافته و موقعیت بیش از ۶۰  هزار معامله‌گر از بین رفته است.

بزرگترین موقعیت نقد شده در بایننس بود که بیش از ۱.۵ میلیون دلار ارزش داشت.

منبع: کریپتو پوتیتو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)