0

0

ایلان ماسک: بیت‌کوین موفق خواهد شد، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد!

ایلان ماسک بار دیگر نظرات خود را در مورد بیت کوین (BTC) به اشتراک گذاشته است. این بار او در گفت‌و‌گویی در مورد اینکه بیت کوین یک سال دیگر کجا خواهد بود، اظهارنظر کرده است.

ایلان ماسک: بیت‌کوین موفق خواهد شد، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ثروتمندترین مرد جهان بار دیگر افکار خود را در مورد ارز دیجیتال اصلی بازار از نظر ارزش کلی مارکت، به اشتراک گذاشته است. مدیرعامل تسلا و همچنین مالک جدید توییتر، موضع خود را مبنی بر اینکه بیت کوین (BTC) در نهایت موفق خواهد شد، تکرار کرد.

بیت کوین موفق خواهد شد، اما ممکن است زمستان بازار کریپتوکارنسی طولانی باشد. این دقیقاً جملاتی است که ایلان ماسک در مورد ارز دیجیتال اصلی بازار و آنچه در حال حاضر در بازار دارایی‌های دیجیتال در حال وقوع است می‌گوید.

خرید و فروش رمز ارزها

با توجه به اینکه در نوامبر ۲۰۲۱ بیت کوین در بالاترین حد خود یعنی ۶۹ هزار دلار معامله می‌شد، این اظهارنظر در پاسخ به این سوال داده شد که این رمزارز تا یک سال دیگر چه وضعیتی خواهد داشت.

فرا رسیدن زمستان در یک بازار مالی اصطلاحی است که به یک دوره زمانی طولانی مدت که قیمت‌ها در یک بازار رو به کاهش است، اشاره می‌کند.

جدیدترین توییت ماسک جای تعجب ندارد. طبق گزارشات اخیر، او به بحثی در توییتر با بیش از ۶۰ هزار شنونده پیوست تا در مورد پیامد فروپاشی صرافی FTX صحبت کند.

در آن زمان او گفت:

من فکر می‌کنم آینده‌ی روشنی در انتظار بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) است. من واقعاً نمی‌توانم به دیگران چنین توصیه‌هایی بکنم، اما اگر یکی از این سه مورد را در کیف پولی سرد و خارج از صرافی دارید، به نظرم کار درستی می‌کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)