0

1

ارتقاء و هارد فورک زنجیره هوشمند بایننس در تاریخ ۳۰ آگوست انجام می‌شود

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۳ به طور موقت واریز و برداشت همه توکن‌های صادر شده بر زنجیره هوشمند بایننس را به حالت تعلیق در می‌آورد. این صرافی قرار است یکی از مورد انتظارترین هارد فورک‌های این شبکه به نام هرتز (Hertz) را فعال کند. هشت به‌روزرسانی دیگر آن نیز منعکس‌کننده EIP‌های مهم هارد فورک‌های لندن و برلین شبکه اتریوم است.

هارد فورک جدید زنجیره هوشمند بایننس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارتقاء شبکه زنجیره هوشمند بایننس و هارد فورک هرتز در ارتفاع بلاک 31,302,048 رخ خواهد داد. این بلاک تقریباً در ساعت ۷:۳۰ صبح (به وقت جهانی) در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۳ اضافه می‌شود. به این ترتیب، واریز و برداشت رمزارزها در زنجیره هوشمند بایننس ۱۵ دقیقه قبل از فعالسازی این هارد فورک متوقف می‌شود.

این بیانیه در وب سایت رسمی بایننس و کانال‌های ارتباطی آن در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است. در نتیجهٔ این هارد فورک هیچ توکن جدیدی عرضه نخواهد شد. وقتی شبکه پس از این به‌روزرسانی پایدار شد، بایننس واریز و برداشت را مجدداً فعال می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

در همین حال، در طول فرآیند ارتقاء شبکه و فعالسازی هارد فورک، معامله توکن‌های موجود در شبکه قراردادهای هوشمند بایننس متوقف نخواهد شد.

این ارتقاء بخش دوم نسخهٔ 1.2.9 نرم‌افزار شبکهٔ BSC است. بخش اول آن، پلاتو (Plato)، با موفقیت در تاریخ ۱۰ آگوست فعال شد.

ارتقاء لندن و برلین به زنجیره هوشمند بایننس می‌آیند

به طور کلی، هارد فورک هرتز برای انتقال برخی از عناصر ارتقاء لندن و برلین از اتریوم (ETH) به زنجیره هوشمند بایننس، به منظور ارتقای سازگاری بین‌شبکه‌ای بین این دو بلاک چین طراحی شده است.

لیست به‌روزرسانی‌ برلین شامل نسخه‌های BSC EIP 2565، EIP 2718، EIP 2929 و EIP 2930 است. این تغییرات مکانیسم گس شبکه را بهینه و لیست‌های دسترسی اختیاری (Optional Acess Lists) را به کاربر ارائه می‌کند.

به‌روزرسانی‌ لندن (EIP 3198، EIP 3541 و غیره) یک کد عملیاتی جدید ای وی ام (BASEFEE) عرضه می‌کند و از توسعه‌دهندگان BSC از استقرار انواع خاصی از قراردادهای هوشمند جلوگیری می‌کند.

بایننس دیروز (۲۸ آگوست ۲۰۲۳) اعلام کرد برخی از جفت‌ آلتکوین‌ها را صرافی مبتنی بر AMM خود یعنی Liquid Swap حذف می‌کند.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)