0

4

تقاضای شدید، دلیل رشد ۱۳ درصدی بیت کوین کش 

قیمت بیت کوین کش در طول ۳۰ روز گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و سود مطلوبی برای سرمایه گذاران این ارز دیجیتال به همراه داشته است. از ماه جولای، دارندگان BCH دیدگاه مثبتی نسبت به این ارز دیجیتال داشته‌اند که باعث کاهش عرضه و افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال شده است. 

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت بیت کوین کش (BCH) در هفته گذشته رشد ۱۳ درصدی را تجربه کرده است. این رشد باعث شده که BCH در بین پرسودترین ارزهای دیجیتال هفته قرار بگیرد. ارز دیجیتال BCH با این رشد به قیمت ۲۳۹ دلار رسیده است. 

ارز دیجیتال

آیا بیت کوین کش می تواند امسال به ATH جدید برسد؟

احتمالا  BCH محدوده حمایتی ۲۲۹ دلار را تست کند و پس از آن شاهد بازگشت قیمت باشیم. شکستن مقاومت ۲۵۳ دلار برای افزایش احتمالی این آلتکوین بسیار حیاتی است. اگر بیت کوین کش از این سطح مقاومتی عبور کند، احتمالا قیمت‌های بیش از ۳۰۰ دلار را نیز ببیند. 

تحلیل تکنیکال بیت کوین کش

بررسی هولدرهای بلند مدت بیت کوین کش 

در ۲۶ سپتامبر دارایی هولدرهای بلند مدت ارز دیجیتال بیت کوین کش به ۳.۸۶ میلیون توکن BCH رسیده است. این انباشت کوین برای این ارز دیجیتال مثبت است و نشان از کاهش عرضه‌ی این توکن دارد. 

این انباشت کوین‌ها توسط نهنگ‌ها و هولدرهای بلند مدت می‌تواند، احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتال را افزایش دهند.

باید توجه داشت که این موارد تحلیل شخصی است و نباید ملاک شما برای سرمایه‌گذاری قرار گیرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)