0

1

آیا ریپل می‌خواهد تمام ۴۱.۹ میلیارد XRP خود را بسوزاند؟

جامعه XRP حدس می‌زند ریپل احتمال دارد ۴۱.۹ میلیارد XRP تحت حضانت خود را در میان ضررهای ۷ روزه این توکن بسوزاند.

سوزاندن ۴۱.۹ میلیارد توکن XRP توسط ریپل
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

XRP طی چند روز گذشته در یک روند نزولی به دام افتاده و عملکرد هفت روزه تجمعی آن به ضرر دو رقمی نزدیک شده است. در میان این عملکرد نامطلوب، اعضای انجمن XRP در بحث‌های خود از عاملی حرف زدند که می‌تواند قیمت XRP را تقویت کند.

در توییت‌های اخیر، برخی از علاقه‌مندان XRP پست‌هایی را پیرو این موضوع منتشر کردند: «شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ریپل می‌‌خواهد کل ۵۰ میلیارد XRP اسکرو شده خود را بسوزاند.»

لازم به توضیح است که XRP تحت حضانت ریپل کمتر از ۴۲ میلیارد XRP است. یکی از کاربران شبکه جتماعی ایکس به نام نهنگ XRP، که این شایعه فرضی را نیز به اشتراک گذاشته، اظهار کرد که چنین توکن سوزی بزرگی باعث افزایش قیمت سریع توکن XRP خواهد شد.

ارز دیجیتال

خبر فوری: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ریپل می‌خواهد کل سپرده ۵۰ میلیارد دلاری XRP خود را بسوزاند!

این اتفاق می‌تواند باعث افزایش قیمت شدید توکن XRP# شود! 🚀🌖

نهنگ اکس آر پی، ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳

سایر حساب‌های اینفلوئنسری معروف XRP در پلتفرم X نیز این شایعه توکن‌سوزی بزرگ ریپل را بدون ذکر منبعی معتبر پست کرده‌اند.

واکنش انجمن XRP

در حالی که برخی از علاقه‌مندان XRP از این ایده احتمالی ریپل استقبال کردند، برخی دیگر چنین خبری را شایعه‌ای بیش ندانستند. آنها معتقدند پوسترهای این خبر منشأ این ادعاها بوده است.

با اینحال، بحث در مورد سوزاندن توکن‌های XRP توسط ریپل مدتی است که مطرح شده است.

پنج ماه پیش، مت همیلتون (Matt Hamilton)، مدیر سابق و مهندس نرم‌افزار ریپل، استدلال کرد ریپل اگر بخواهد می‌تواند به طور بالقوه تمام توکن‌های XRP موجود در کیف پول‌های امانی (اسکرو) بسوزاند. وی در پاسخ به سؤالاتی در مورد دارایی‌های XRP ریپل و نقش آن‌ در اختلاف حقوقی‌اش با SEC، این دیدگاه را به اشتراک گذاشت.

علاوه‌براین، زمینه این گفتگو، نبرد حقوقی SEC و LBRY بوده، جایی که SEC به دنبال حکم دادگاه است تا پلتفرم LBRY را تا زمانی که تمام توکن‌های LBRY Credits (LBC) خود را بسوزاند، از ارائه هر محصول کریپتویی باز دارد.

در نتیجه، علاقه‌مندان به XRP به سناریویی فکر کردند که در آن این رگولاتور می‌تواند ریپل را ملزم کند تا تمام XRPهای خود را بسوزاند. کارشناسان حقوقی استدلال کردند صرفاً یک حکم دادگاه نمی‌تواند اعتبارسنج‌های XRPL را مجبور به حذف XRPهای اسکرو شده کند.

از سوی دیگر، دیوید شوارتز (David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل، پیش‌تر تأیید کرده بود ریپل مجبور خواهد شد XRPهای خود را بسوزاند، جاییکه اعتبارسنج‌ها رأی به سوزاندن آنها می‌دهند.

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) مدیرعامل ریپل نیز قبلاً گفته بود ریپل ممکن است به فکر سوزندان XRPهای اسکرو شده باشد؛ چنین تصمیمی برای سلامت کلی اکوسیستم XRP مفید خواهد بود.

قابل ذکر است، سوزاندن ۴۱.۹ میلیارد XRP اسکروشده یا همان تحت حضانت ریپل به معنای آتش زدن پولی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد دلار است.

خرید ریپل

منبع: کریپتو بیسیک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)