0

0

ادغام پروتکل Liqwid Finance کاردانو با اولین سرویس اوراکل تاریخ‌ساز شد!

بلاک چین کاردانو به‌تازگی اولین ادغام اوراکلیِ خود را از طریق پروتکل Liqwid ثبت کرده است.

ادغام پروتکل Liqwid Finance کاردانو با اوراکل Charli3
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شبکه کاردانو (ADA) در حال گسترش اکوسیستم خود و ویژگی‌های پروتکل‌های موجود در این بلاک چین است. این شبکه در یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های Liqwid Finance؛ پروتکلی که منحنی‌های نرخ بهره غیرمتمرکز را برای وام‌دهی و استقراض در کارادانو ارائه می‌دهد، اعلام کرد که اولین سرویس اوراکل تحت عنوان «Charli3» به این بلاک چین اضافه شده است. اوراکل Charli3 از جفت‌های SHEN/USD و ADA/USD در پروتکل Liqwid پشتیبانی می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

این ادغام برای کاردانو از اهمیت بالایی برخوردار است. Charli3 اولین اوراکل غیرمتمرکز در شبکه اصلی کاردانو است. به گفته Liqwid، این ادغام از فناوری تسویه Charli3 برای ایجاد وام‌های جدید، به‌روزرسانی قیمت وثیقه و نقدسازی وام‌های تحت وثیقه بهره می‌برد . داده‌های قیمتیِ ارائه‌شده توسط این سرویس (Charli3) در مقایسه با اوراکل‌های متمرکز که بسیار مستعد دستکاری هستند، قابل اطمینان‌اند.

به گفته دیمن زواریچ (Damon Zwarich)، یکی از بنیانگذاران Charli3:

ترکیب شدن سرویس ما با Liqwid تجربه‌ای فوق‌العاده و حرفه‌ای بود. این فرآیند که با تلاش مداوم توسعه‌دهندگان با استعدامان حاصل شده، مهم‌ترین دلیلی است اکنون که در شبکه گره (Node) خود از سرعت بالایی در تجمع CNT برخورداریم. این اقدام محرک خوبی برای پیشرفت‌های آتی بازارهای Liqwid و پروتکل‌های جدید خواهد بود.

خرید کاردانو
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)