0

4

صرافی Debiex به کلاهبرداری ۲ میلیون دلاری محکوم شد!

کلاهبرداری‌ها در بازار ارزهای دیجیتال انواع مختلفی دارند و هرروزه افراد زیادی قربانی آن‌ها می‌شوند. در این خبر درباره کلاهبرداری صرافی Debiex که از نوع «کلاهبرداری عاطفی» بوده صحبت می‌کنیم!

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اخیرا کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا که به CFTC مشهور است، صرافی ارز دیجیتال Debiex را به یک کلاهبرداری ۲.۳ میلیون دلاری محکوم کرده است. کمیسیون CFTC همچنین یک شکایت علیه این صرافی تنظیم کرده و به دنبال افراد پشت پرده این مجموعه است.

در اطلاعیه‌ای که توسط کمیسیون CFTC منتشر شده، این نهاد قانون‌گذار با جزئیات درباره نوع کلاهبرداری صرافی Debiex صحبت کرده و آن را زیر دسته کلاهبرداری‌های رمانتیک (Romance Scam) قرار داده است.

در این نوع کلاهبرداری افراد کلاهبردار با هدف تطمیع اهداف انسانی خود، دست به ایجاد روابط عاطفی یا دوستانه می‌زنند تا قربانی راضی شود پول‌ خود را به این طریق در اختیار آن‌ها قرار دهد. طبق گزارش CFTC، “بازیگران” مجموعه Debiex از طریق شبکه‌های اجتماعی سعی می‌کرده‌اند به قربانیان نزدیک شده و آن‌ها را به مشتریان صرافی تبدیل کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)