0

0

فعال شدن نهنگ‌های Chainlink پس از ۸ ماه؛ پامپ قیمت LINK در راه است؟

پس از ماه‌ها ماندگاری در منطقه حمایت، به نظر می‌رسد توکن LINK با ورود نهنگ‌ها بالاخره در موقعیت خوبی برای شکستن این ناحیه قرار گرفته است.

فعال شدن نهنگ‌های Chainlink پس از ۸ ماه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این اتفاق اخیر در بحبوحه افزایش‌ قیمت‌های دلگرم‌کننده‌ی چند آلتکوین صورت گرفته است، زیرا قیمت بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر در محدوده بالای هشت ماهه قرار دارد. حتی یک افزایش جزئی دیگر برای بیت کوین از سطح فعلی می‌تواند نه تنها باعث رشد بیشتر آلتکوین‌ها، بلکه بازار کریپتو نیز شود. در این مورد، ظاهراً معامله‌گران با دارایی‌های زیاد منتظرند تا به محض فرا رسیدن رالی بعدی، حداکثر استفاده را از انباشته‌های خود ببرند.

طبق گزارش‌ها توکن LINK در سطوح ۸.۳۱۱ و ۹.۴۰ دلار از خود مقاومت نشان داد. اگرچه آخرین ورود نهنگ‌های Chainlink به شکستن اولین سطح مقاومت کمک کرد، اما حمایت بعدی همچنان معامله‌گران را آزار می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال

هر زمان که دارایی‌های‌ نهنگ‌ها پس از چند ماه فعال می‌شوند، همیشه این تفکر برای رمزارزها ایجاد می‌شود. از این رو، با توجه به میزان کوین‌های انتقال‌یافته، نقض حمایت در محدوده ۹.۴۰ دلار به طور بالقوه می‌تواند در دسترس باشد. طبق داده‌های سایت Santiment، نهنگ‌های LINK حرکتی بزرگ انجام دادند که بزرگترین آن در هشت ماه گذشته بوده است. جالب اینجاست که این توکن‌ها به ارزش ۱۳.۰۱میلیون دلار تنها چند ساعت قبل از رسیدن قیمت به سطح حمایت محلی منتقل شدند.

۱۰۶ میلیون دلار توکن LINK به آدرس نهنگ جدید منتقل شد که بزرگترین حرکت از ژوئن سال گذشته بوده است. این انتقال ۴ ساعت قبل از رسیدن قیمت به ۸.۳۴ دلار صورت گرفت که بالاترین رقم از زمان سقوط صرافی FTX بوده است.

در زمان انتشار این خبر، قیمت توکن لینک ۸.۰۳ دلار بوده که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته آن، تقریباً ثابت بوده است.

توسعه‌دهندگان Chainlink اخیراً طرح‌هایی را برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی در موارد مختلف فاش کرده‌اند. اگرچه هنوز خیلی زود است که Chainlink (LINK) را در دسته توکن‌های هوش مصنوعی (AI tokens) قرار دهیم، اما توانایی فناوری هوش مصنوعی و ادغام سریع آن نمی‌تواند این احتمال را رد کند. سرگئی نظروف (Sergey Nazarov)، بنیانگذار Chainlink اظهار کرد که تیمش قصد دارد از هوش مصنوعی در قراردادهای هوشمند خارج از زنجیره (off-chain smart contract) استفاده کند.

چین لینک
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)