1

4

ثروت چانگ پنگ ژائو در ۲۰۲۳ نزدیک به ۲۵ میلیون دلار افزایش یافته است!

در سال ۲۰۲۳ مدیرعامل اسبق صرافی بایننس با مشکلات قانونی مختلفی رو به رو شد که این مسئله وی را مجبور به استعفا از سمت خود کرد. با این حال براساس گزارش‌های منتشر شده، ژائو امسال هم جزو ثروتمندترین فعالان کریپتویی قرار گرفته است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مدیرعامل سابق صرافی بایننس، با مشکلات فراوانی در سال۲۰۲۳ دست و پنجه نرم کرد. با این حال، با وجود اینکه این فرد حتی مجبور به پرداخت غرامت سنگین چند میلیون دلاری نیز شد، توانست نزدیک به ۲۵ میلیون دلار در همین سال به ثروت خود اضافه کند.

جالب است بدانید که یکی از دلایل اصلی رشد ثروت وی در این مدت، سرمایه گذاری ژائو در بیت کوین و داشتن مقدار زیادی BNB بوده است. البته در کنار این‌ها وی بخش زیادی از سهام صرافی بایننس را نیز در دست دارد.

براساس آمارهای منتشر شده، افزایش ثروت ژائو در سال ۲۰۲۳ وی را در لیست ثروتمندترین سرمایه گذاران و فعالان دنیای کریپتو قرار داده است. با این حال هنوز ارزش کل دارایی‌های ژائو از دوران اوج وی در سال ۲۰۲۲ پایین‌تر است.

1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
8 ماه قبل

میلیون… خخخ خجالت بکش

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)