2

0

صرافی Coinbase این توکن بازی جدید را لیست می‌کند

کوین‌بیس اخیراً طی اعلامیه‌ای از اضافه کردن توکنی جدید به فهرست رمزارزهای خود خبر داده است. اگرچه هنوز تاریخ مشخصی برای لیست شدن رسمی این توکن جدید اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود ظرف چند هفته آینده صورت گیرد.

لیست شدن یک توکن بازی جدید در صرافی کوین بیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این صرافی ارز دیجیتال مستقر در کالیفرنیا، با افزودن توکن بازی کریپتویی Voxies» در حال گسترش دامنه دارایی‌های قابل معامله خود است. رمزارز بومی این پروژه یعنی VOXELS، توکنی کاربردی (Utility Token) مبتنی بر پالیگان است که به بازیکنان اجازه می‌دهد سلاح، زره و سایر آیتم‌های درون بازی را خریداری کنند.

کاربران این بازی بلاک چینی می‌توانند Voxie Tactics را بازی کنند و با استفاده از توکن VOXEL شانس خود را برای برنده شدن در این فرآیند افزایش دهند. این دارایی دیجیتال با عرضه ۱۰۳ میلیون توکن در گردش، اخیراً پس از این اعلامیه کوین بیس، شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی بود. VOXEL در حال حاضر با قیمت ۰.۳۸۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده رشد ۲۳.۷۳ درصدی آن در ۲۴ ساعت گذشته، در مقابل افزایش ۱۷.۳۸ درصدی‌اش در هفت روز گذشته است.

این صرافی متمرکز چند روز پیش نیز اعلام کرد که به طور موقت توکن Liquid Staked ETH یا LSETH را که ارزش بازاری معادل ۵.۶ میلیارد دلار را دارد به لیست ارزهای خود اضافه خواهد کرد. پیش از این، ارزهای دیجیتالی چون Audius (AUDIO) ،Threshold (T) و Axelar (AXL) که با پروتکل ERC-20 ایجاد شده‌اند پس از لیست شدن در نقشه‌راه این صرافی، به پورتفولیوی آن اضافه شده‌اند.

خرید ارز دیجیتال

جزئیات لیست کردن کوین بیس

توکن‌هایی که یک صرافی مانند کوین‌بیس به نقشه راه خود اضافه می‌کند، توکن‌هایی هستند که در آینده نزدیک قصد دارد از آنها روی پلتفرم خود پشتیبانی کند. با این حال، انتقال و مبادله این دارایی‌ها تا زمانی که به‌طور رسمی لیست نشوند، صورت نمی‌گیرد. بنا به اظهارات این صرافی ارز دیجیتال، چنانچه کوین‌های موجود در فهرست نقشه راه حذف شوند یا به دلایل مختلف اصلاً در آن گنجانده نشوند، آلت‌کوین‌های خاصی جای آنها را خواهند گرفت و به فهرست دارایی‌های تحت پشتیبانی این صرافی راه خواهند یافت.

کوین بیس اخیراً اعلام کرد که در حال فهرست کردن رسمی توکن Axelar (AXL) بر پلتفرم خود است، و طبق اعلامیه‌ای که منتشر کرده، معاملات آن از تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن) آغاز می‌شود. جفت معاملاتی توکن AXL در ابتدا USD خواهد بود، اما در آینده جفت‌های دیگری نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

کوین بیس پشتیبانی از توکن Axelar (AXL) بر شبکه Axelar را به لیست خود اضافه خواهد کرد. این دارایی را از طریق شبکه‌های دیگر ارسال نکنید، وگرنه ممکن است وجوه خود را از دست بدهید. نقل و انتقالات برای این دارایی در Coinbase@ و CoinbaseExch@ بر شبکه‌هایی که از خرید و فروش آن پشتیبانی می‌کند، در دسترس است.

Coinbase Assetsء ۶ فوریه ۲۰۲۳

نقشه راه کوین بیس با هدف کاهش معاملات داخلی و افزایش شفافیت در مورد شیوه فهرست‌بندی این صرافی طراحی شده است.

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی حسینی
هادی حسینی
1 سال قبل

سلام ببخشین توکنvoxiesتو تراست ولت دارم چ جور میتونم انتقال بدم وبفروشمش

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
1 سال قبل
پاسخ به  هادی حسینی

سلام هادی عزیز
هر توکنی رو در تراست والت می‌تونین با گزینه send منتقل کنین. باید ببینین کدوم صرافی ایرانی یا خارجی از این ارز پشتیبانی می‌کنه. یا اینکه تبدیلش کنین به تتر و بفروشینش که این کار کارمزد بیشتری طلب می‌کنه.

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (2)