0

3

کوین بیس از کمیسیون SEC شکایت کرد!

بعد از اینکه کمیسیون SEC از کوین بیس به دلیل فروش اوراقه قرضه صبت نشده شکایت کرد و نتوانست موفقیتی در این پرونده بدست بیاورد، اکنون این صرافی تصمیم به شکایت از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا گرفته است.

شکایت کوین بیس از SEC
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس که یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبادله ارز دیجیتال در دنیا به حساب می‌آید، اخیرا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایت کرده است.

این پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال که در آمریکا مستقر است، دلیل شکایت خود را رد کردن درخواست این صرافی در جهت شفاف‌سازی قوانین ارزهای دیجیتال، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار عنوان کرده است.

خرید ارز دیجیتال

درگیری بین سازمان‌های نظارتی ایالات متحده و صرافی‌های ارز دیجیتال باعث شده تا پلتفرم‌هایی مانند کوین بیس به دنبال قوانین شفافی که با ماهیت بازار رمز ارزها سازگار است، باشند و برای خواسته خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار فشار بیاورند.

به نظر می‌رسد این لحظه‌ای تاریخی برای بازار ارزهای دیجیتال است، چرا که این عمل کوین بیس نشان دهنده این است که دنیای ارزهای دیجیتال نیز آماده مقابله به مثل با سازمان‌های دولتی است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)