0

0

ارسال تصادفی ۴۰۰ میلیون دلار اتریوم به صرافی Gate.io توسط Crypto.com!

در اشتباهی که به نظر می‌رسد یک اتفاق پر تکرار نیز هست، صرافی CryptoCom  بار دیگر به طور تصادفی پول ارسال کرده است اما فورا بعداً آن را بازیابی کرد.

ارسال تصادفی ۴۰۰ میلیون دلار اتریوم به گیت توسط صرافی CryptoCom!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX، بازار ارزهای دیجیتال را به‌گونه‌ای تحریک کرد که خیلی‌ها انتظارش را نداشتند، اما با وجود تمام این اتفاقات هنوز هم امید‌ها، هرچند ضعیف در میان سرمایه‌گذاران از دست نرفته است و اتفاقات مثبت کماکان در این بازار رخ می‌دهد. از جمله آن‌ها اینکه برای یک بار هم که شده، اکثر صرافی‌های پیشرو تصمیم گرفتند تا فعالیت‌شان را با اثبات ذخایر خود ادامه دهند و اکثر آدرس‌های خود را که حاوی وجوه ذخیره شده در پلتفرم‌هایشان بود، منتشر کردند.

Crypto.com یکی از صرافی‌هایی است که آدرس‌های خود را منتشر کرده و نشان می‌دهد که چه مقدار و چه ارزهای دیجیتالی را از طرف مشتریان خود ذخیره می‌کند.

با این حال به سرعت پس از عمومی شدن اطلاعات، اعضای جامعه کریپتو تراکنشی را کشف کردند که ۳۲۰ هزار رمزارز اتریوم (ETH) از یکی از آدرس‌های این صرافی ارسال شده بود. این مقدار تقریباً ۸۰ درصد از کل ETH ذخیره شده در پلتفرم CryptoCom را نشان می‌دهد.

مدیرعامل این شرکت، کریس مارسالک (Kris Marszalek)، توضیحی درباره آنچه اتفاق افتاده است، ارائه کرد:

قرار بود این یک انتقال به یک کلد استورج (Cold Storage) جدید باشد، اما به یک آدرس صرافی خارجی در لیست سفید ارسال شد. ما با تیم گیت کار کردیم و متعاقباً وجوه به کیف پول سرد ما بازگردانده شد. فرآیند و ویژگی‌های جدیدی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق پیاده سازی شده است.

علیرغم این توضیحات، جامعه کریپتوکارنسی در مورد اینکه چگونه ممکن است تصادفاً ۴۰۰ میلیون دلار ETH به آدرسی که گیرنده تعیین شده نیست ارسال شود، دچار ابهامات فراوان شده است.

این اولین بار نیست که CryptoCom چنین اشتباهی مرتکب می‌شود. سال گذشته نیز این صرافی به‌طورتصادفی به جای ۱۰۰ دلار، ۱۰ میلیون دلار برای یک خانم ارسال کرد. نکته نگران‌‌کننده‌تر این است که تا ۷ ماه متوجه این اشتباه نشد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)