0

2

رائول پال: ایلان ماسک دوج را به گزینه‌های پرداختی برنامه X اضافه خواهد کرد

رائول پال  (Raoul Pal)، اقتصاددان و سرمایه‌گذار مشهور، در رابطه با اهداف ایلان ماسک در توییتر و تغییراتی که قصد دارد در این پلتفرم که در حال حاضر برنامه X نام دارد به وجود بیاورد، مطلبی منتشر کرده است. به عقیده وی یکی از این تغییرات افزودن ارز دیجیتال دوج کوین در سیستم پرداختی این شبکه است.

احتمال ادغام ارز دیجیتال Doge در سیستم پرداختی برنامه X
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این هفته، ایلان ماسک، سرمایه‌دار حوزه فناوری یکی دیگر از اهداف خود را که قبلاً چندین بار حرفش را زده بود –تبدیل توییتر به اپلیکیشن چندمنظوره «X»- تحقق بخشید. طبق توییت‌های قبلی‌ او، عملکردهای جستجوی شغل و دوستیابی نیز ممکن است به برنامه «X» اضافه شوند.

او در حال حاضر لوگوی وبسایت توییتر را از پرنده آبی معروف به «X» تغییر داده و همین کار را در ساختمان اداری مرکزی آن نیز انجام داده است.

ارز دیجیتال

رائول پال در توییتی نوشت ایلان ماسک توییتر را برای اهداف مختلفی خریداری کرده است. به نظر وی اولین مورد، استفاده از هوش مصنوعی و «گسترش آزادی بیان به صورت بی‌طرفانه» است. او همچنین معتقد است ماسک برای آموزش ربات Optimus به هوش مصنوعی نیاز دارد.

دومین موردی که پال به آن اشاره می‌کند استفاده از ارزهای دیجیتال برای فعال کردن پرداخت‌های بین‌المللی برای سازندگان محتوا در این پلتفرم است که به نظر او از ارز دیجیتال دوج کوین در این ادغام استفاده خواهد شد.

این اقتصاددان همچنین معتقد است ماسک به‌زودی انواع دیگری از پرداخت‌ها و کارگزاری‌ها را نیز به این پلتفرم اضافه خواهد کرد تا به کاربران اعم از تجار، سرمایه‌گذاران و غیره اجازه دهد تمام مذاکرات مالی خود را در این برنامه داشته باشند و بلافاصله پرداخت‌ها را نیز در آن انجام دهند.

طبق گزارش‌ها، Twitter Payments LLC که بخشی ضروری از سیستم بالقوه «X coin» است، اخیراً مجوزهایی از چندین ایالت ایالات متحده جهت انجام تراکنش‌های کریپتویی دریافت کرده است.

در ژانویه سال جاری، فایننشال تایمز گزارش داد توییتر قصد دارد ارزهای دیجیتال را به سیستم پرداختی خود اضافه کند و برای انجام این کار به دنبال مجوز است. این خبر باعث شد قیمت دوج کوین تا  ۷٪ افزایش یابد. با این حال، چنین اتفاقی میسر نشد و جامعه دوج نتوانست جایگاه افتخاری ارز دیجیتال مورد استفاده در توییتر را از آن خود کند.

قیمت DOGE در اواخر اکتبر سال گذشته نیز زمانی که ایلان ماسک خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را نهایی کرد، افزایش یافت.

ماسک در تابستان قبل حتی پیش از خرید ۹.۲٪ از سهام توییتر و تبدیل به بزرگترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی، چندین بار ایده ادغام دوج کوین در این برنامه را برای پرداخت‌های خرد، Twitter Blue و پاداش سازندگان محتوا مطرح کرد.

اکنون، جامعه کریپتو چشمان خود را به اقدامات بعدی ایلان ماسک دوخته تا ببیند آیا DOGE واقعاً در برنامه «X» به کار گرفته می‌شود یا خیر.

طبق گزارش کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این خبر، دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایشی ۳.۸۲ درصدی بوده و در هفته گذشته ۱۱.۲۱ درصد رشد داشته و  در حال حاضر با قیمت ۰.۰۷۶۸۵ دلار معامله می‌شود.

خرید دوج کوین

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)