0

0

یکی از اولین خریداران Pepe، سرمایه ۲۶۰ دلاری خود را به ۸ میلیون دلار تبدیل کرد!

سودهای خارق العاده ارز دیجیتال پپه باعث شده افراد زیادی به سرمایه گذاری در این رمز ارز روی بیاورند. در خبر امروز داستان یکی از خریداران اولیه این میم کوین و سود شگفت انگیز وی را بررسی می‌کنیم.

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

باتوجه به اطلاعات سایت Arkham، یکی از خریداران اولیه میم کوین پپه (PEPE)، سرمایه‌ ۲۶۰ دلاری خود را به حدود ۸ میلیون دلار تبدیل کرده است.

به گزارش Arkham، این خریدار که با نام مستعار dimethyltryptamine.eth شناخته می‌شود، با خرید ۲۶۰ دلار از ارز دیجیتال Pepe، اکنون حدود ۸ میلیون دلار سرمایه دارد.

خرید ارز دیجیتال

 در روزهای اخیر، میم کوین پپه افزایش قیمت زیادی داشته است. بر اساس داده‌های CoinGecko، این ارز دیجیتال دیروز نزدیک به ۱۲۵ درصد رشد داشته است. افزایش ارزش PEPE که اکنون در رتبه چهل و چهار از نظر ارزش بازار با مارکت کپ قابل توجه ۱.۱۴ میلیارد دلار قرار دارد، شک‌و‌تردیدهای اولیه در مورد پتانسیل آن به عنوان یکی دیگر از میم‌کوین‌های انفجاری را به چالش کشیده است. با بیش از ۲.۹ میلیارد دلار حجم معاملات ۲۴ ساعته، واضح است که PEPE در بین سرمایه‌گذاران جذابیت جدی پیدا کرده است. لیست شدن PEPE در تاریخ ۵ مه در صرافی‌های پرطرفداری مانند بایننس و Crypto.com نقاط عطف مهمی هستند که مشروعیت بیشتری به این میم کوین می‌بخشند و احتمالاً مجموعه گسترده‌تری از سرمایه‌گذاران به آن توجه خواهند کرد.

همچنین، Arkham گزارش داده که dimethyltryptamine.eth، که هویت واقعی آن ناشناخته است، دارنده مجموعه‌ای از یک مجموعه محبوب هنر دیجیتالی (NFT) است که پرتفوی دیجیتالی او را بیشتر ارزشمند می‌کند. اصرار او برای حفظ توکن‌های PEPE، علی‌رغم افزایش قابل توجه قیمت، نشان‌دهنده روند رایج استراتژی‌ هولد بلندمدت در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است. با این حال، با توجه به نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال، مشخص نیست که آیا PEPE می‌تواند مسیر صعودی خود را حفظ کند یا خیر. خرید په په (PEPE)

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)