0

0

ایلان ماسک به هایپ توکن‌های AI می‌پیوندد!

می‌توان گفت که هیاهوی هوش مصنوعی (AI) از وقتی که ایلان ماسک در آغاز سال جدید میمی در مورد آن منتشر کرده، به مرحله دیگری از خود رسیده است.

ایلان ماسک به هایپ توکن‌های ساخته‌شده با هوش مصنوعی می‌پیوندد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

این اقدام اخیر وی به‌وضوح نشان‌دهنده محبوبیت روزافزون هوش مصنوعی است که بلافاصله در نقل قول برخی از توکن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال منعکس شده است.

از زمان انتشار این خبر، پرچمداران ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی مانند The Graph (GRT)، SingularityNET (AGIX)، Fetch (FET) و Ocean Protocol (OCEAN) شاهد رشدی ۸ تا ۱۲ درصدی در لحظه بودند. طبق پورتال تحلیل رمزارز سانتیمنت، AGIX و FET پرطرفدارترین رمزارزهای جستجوشده در رسانه‌های اجتماعی را به خود اختصاص دادند.

خرید ارز دیجیتال

تفسیر این اقدام ماسک

شایان ذکر است که با تحلیل بیشتر پرایس اکشن توکن‌های نامبرده، این حرکت ایلان ماسک بیشتر سیگنالی برای سرمایه‌گذاران باتجربه ارزهای دیجیتال بود مبنی بر اینکه زمان کسب سود فرا رسیده است. دلیل تبدیل کردن این درصدها به پول منطقی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، چراکه این توکن‌ها در طول یک روز ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

بازده ماهانه آنها حتی خیره‌کننده‌تر از رشد روزانه‌ی آنهاست. به عنوان مثال، از بین پنج ارز دیجیتال برتر کوین مارکت کپ که بر پایه‌ی هوش مصنوعی هستند، حتی یک رمزارز وجود ندارد که رشد آن طی یک ما کمتر از۱۵۰ درصد بوده باشد و دو مورد از آنها حتی رشدی شش برابر قیمت را ثبت کرده‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)