0

1

ایلان ماسک: پیشنهاد پذیرش DOGE به مک دونالد همچنان پابرجاست

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا و یکی از حامیان Dogecoin، اخیراً اظهار داشت که او همچنان پذیرای ایده خوردن یک وعده غذای شاد (Happy Meal) به‌صورت زنده در تلویزیون است، مشروط بر اینکه مک‌دونالد دوج کوین را به عنوان شیوه‌ای از پرداخت بپذیرد.

ایلان ماسک: پیشنهاد پذیرش DOGE به مک دونالد همچنان پابرجاست
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

داستان از آنجا شروع شد که غول فست فود مک‌دونالد در توییتر پرسید: “چه چیزی را از دست دادم؟” مدیرعامل تسلا پاسخ داد: “اوه، سلام، lol.”

طراح گرافیک و UX/UIکار دوج کوین بعد از این توییت‌ها از ماسک پرسید که آیا پیشنهاد او به مک‌دونالد برای پذیرش Dogecoin هنوز پابرجاست یا خیر، که این مولتی میلیاردر با یک ایموجی «۱۰۰٪» پاسخش را داد.

پس از آن این دوج دیزاینر در صفحه رسمی خود توییت کرد: «هی مک‌دونالد، این پیشنهاد از طرف مستر توییت، ایلان ماسک هنوز باز است.»

 این پست واکنش‌های متعددی را در توییتر به همراه داشت و برخی ابراز خوش‌بینی کردند که این فست فود زنجیره‌ای احتمالاً در پذیرش Dogecoin تجدیدنظر خواهد کرد.

ارز دیجیتال

ماسک در ژانویه ۲۰۲۲ گفته بود که اگر مک دونالد Dogecoin را به عنوان شیوه‌ای از پرداخت قبول کند، مایل است در برنامه‌‌ای زنده یک وعده هپی میل بخورد. هپی میل یا غذای شاد ترکیبی از غذای اصلی، مخلفات و یک نوشیدنی برای بچه‌ها است که در رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد به مشتریان ارائه می‌شود.

در واکنش به این پست، مک‌دونالد، تسلا را به پذیرش ارز دیجیتالی ساختگی به نام «گریماس کوین» تشویق کرد. عده‌ی زیادی معتقد بودند تلاش کمپین ماسک برای متقاعد کردن مک‌دونالد برای پذیرش Dogecoin، پس از این شوخی تلخ به پایان رسیده است. اما جدیدترین مکالمات توییتری نشان می‌دهد که ممکن است این پیشنهاد هنوز به قوت خود باقی‌ مانده باشد.

پرایس اکشن دوج کوین

پس از اینکه ایلان ماسک در اکتبر سال گذشته خرید توییتر را اعلام کرد، دوج کوین بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافت و باعث شد تا دوباره در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار گیرد.

اگرچه در حال حاضر قیمت آن کاهش یافته، اما همچنان در بین ۱۰ ارز برتر جای دارد و به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شود.

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)