0

0

وضعیت قرمز برای اتریوم؛ آیا ریزش بیشتری در راه است؟

قیمت اتریوم به کاهش خود به زیر ۱۹۲۰ دلار در برابر دلار آمریکا ادامه داده است. در صورت شکستن منطقه حمایتی ۱۸۲۰ دلار، اتر (ETH) روند نزولی خود را آغاز می‌کند.

کاهش قیمت اتریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت اتریوم پس از اینکه به زیر سطح حمایت ۲۰۰۰ دلار رسید، شتاب نزولی پیدا کرد. این رمزارز وضعیتی مشابه بیت کوین را تجربه کرد و به زیر سطوح حمایتی ۱۹۵۰ و ۱۹۲۰ دلار کشانده شد.

با این حال خرس‌ها اکنون حتی این قیمت را به زیر محدوده حمایت ۱۸۸۰ دلار رساندند؛ قیمت پایین نزدیک به ۱۸۲۷ دلار تشکیل شده است و در حال تثبیت زیان است. اتر (ETH) در حال حاضر زیر ۱۹۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در نمودار ساعتی ETH/USD یک شکست در بالای خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۱۸۶۰ دلار مشاهده شده است.

خرید ارز دیجیتال

مقاومت فوری نزدیکِ منطقه ۱۹۰۰ دلار است که نزدیک به سطح ۲۳.۶٪ فیب اصلاحی افت اصلی از ۲۱۲۵ دلار به پایین ۱۸۲۷ دلار است. مقاومت اصلی بعدی در محدوده ۱۹۲۰ دلار خواهد بود.

شکست صعودی به بالای ۱۹۲۰ دلار ممکن است اتریوم را به ۱۹۷۵ دلار یا سطح ۵۰ درصدی شیب اصلاحی افت اصلی از ۲۱۲۵ دلار به پایین ۱۸۲۷ دلار برساند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۰۰۰ دلار است که از بالای این منطقه اتر شاید بتواند افزایش قیمت مناسبی را آغاز کند.

در این حالت، قیمت این رمز ارز می‌تواند به سمت مقاومت ۲۰۸۰ دلار برود. هر گونه افزایش قیمت بیشتر می‌تواند اتر (ETH) را در کوتاه مدت به سمت مقاومت ۲۱۲۵ دلاری سوق دهد.

آیا ریزش بیشتری در انتظار اتر است؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۱۹۲۰ دلاری خود را حفظ کند، احتمالاً کاهش قیمت خواهد داشت. حمایت اولیه در سمت نزولی، نزدیک به سطح ۱۸۴۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۲۰ دلاری یا همان پایین‌ترین سطح حمایتی اخیر است که در زیر این ناحیه قیمت اتر ممکن است شتاب نزولی پیدا کند و احتمالاً تا ۱۷۶۵ دلار کاهش یابد. هر بار ریزش ممکن است قیمت اتر را به ۱۷۰۰ دلار برساند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)