0

0

خرید فراری با ارزهای دیجیتال امکانپذیر شد!

برند لوکس خودروی فراری، ارزهای دیجیتال را برای فروش محصولات خود می‌پذیرد.

خرید فراری با ارزهای دیجیتال
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

صنعت کریپتو روز به روز در حال گسترش است؛ برند سوپرلوکس فراری (Ferrari) نیز به ‌تازگی اعلام کرده ارزهای دیجیتال را برای خرید خودروهای گران‌قیمتش پذیرش می‌کند. مجوز این نوع خرید در حال حاضر فقط برای مشتریان آمریکایی در دسترس است، اما این شرکت قصد دارد در ماه‌های آینده بر اساس تقاضای مشتریانش به اتحادیه اروپا نیز گسترش یابد.

علاقه نسبتاً عمیقی بین برندهای خودرو و دنیای کریپتو وجود داشته است؛ تسلا در سال ۲۰۲۱ با پذیرش بیت کوین (BTC) برای خرید خودروهای خود، پیشگام چنین حرکتی بوده است. این شرکت چندی پیش این روش پرداختی را لغو کرده، زیرا مقادیر بالای کربن تولید شده از ماین این کوین با اهدافش همخوانی نداشت.

خرید ارز دیجیتال

در مورد فراری، این شرکت بر این باور است که نگرانی درباره اثرات تخریبی کربن اکنون کاهش یافته، زیرا اکثر پروتکل‌ها اکنون در مصرف انرژی کارآمدتر شده‌اند. با وجود پشتیبانی از صنعت کریپتو، انریکو گالیرا  (Enrico Galliera)، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی فراری اظهار کرد اهداف شرکت تا دستیبابی به خنثی‌سازی اثر کربن، تا سال ۲۰۳۰ همین خواهد بود.

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال اکنون به طور کلی به جریان اصلی تبدیل شده‌اند، گالیرا گفت این شرکت باید شرایط خود را تغییر دهد تا مشتریانش را با سبد ارزهای دیجیتال قابل‌توجهی جذب کند.

مشارکت BitPay و توکن‌های مورد قبول فراری

این برند خودروهای لوکس از بیت پی (BitPay) به عنوان پردازشگر پرداخت خود برای این فروش استفاده کرده است. کاربران می توانند خودروهای مدل بالا را که قیمت اولیه آنها در حدود ۲۱۱۰۰۰ دلار برآورد شده، با سکه‌هایی مانند بیت کوین، اتریوم (ETH)، XRP و دیگر رمزارزهایی که توسط این پردازشگر پرداختی پشتیبانی می‌شوند، خریداری کنند.

نوسانات قیمت این نوع پرداختی نیز کم خواهد بود، زیرا BitPay وجوه را به ارزهای فیات تبدیل می‌کند تا از فروشندگان فراری در برابر نوسانات قیمت محافظت کند. قابل ذکر است BitPay نقش بسیار مهمی در تقویت موارد استفاده از ارزهای دیجیتال دارد که می‌توانند به عنوان روشی دیگر از پرداخت برای خرید دارایی‌های دنیای واقعی به کار روند.

فراری اعلام کرد برای کاربرانی که خرید خود را با رمزارز انجام می‌دهند، قیمت‌ها، کارمزدها یا هزینه‌های اضافی خرید ثابت خواهد بود.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)