0

1

برنامه‌های عظیم «Fidelity Investments» برای وب ۳ و متاورس

مایک کاندودس (Mike Kondoudis)، حقوقدانی در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده طی توییتی اعلام کرد که شرکت « Fidelity Investments» طی درخواست‌هایی، برنامه‌های عظیم خودش برای NFT و متاورس را ارائه کرده است.

تصویر شاخص برنامه‌های عظیم «Fidelity Investments» برای وب 3 و متاورس
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس سه درخواست جدید در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO)، شرکت چندملیتی ارائه‌کننده خدمات مالی « Fidelity Investments» برای وب ۳ برنامه‌ریزی‌های بزرگی کرده است. این برنامه‌ها پلتفرم‌های خرید و فروش NFT و ارائه خدمات مالی در متاورس را در بر می‌گیرد.

در ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) ۲۰۲۲، Fidelity Investments از اولین تجربه متاورسی خود خود رونمایی کرد. این شرکت در نظر داشت با این کار طرق جدید یادگیری مبانی سرمایه‌گذاری را به افراد ارائه کند.

این تاریخ دقیقاً همان روزی بود که فیدلیتی، برنامه «the Fidelity Stack» را روی متاورس اتریومی دیسنترالند به راه انداخت. فیدلیتی استک از یک طراحی چندطبقه‌ای بهره می‌برد که شامل یک لابی یا طبقه همکف، سالن رقص و روف‌گاردن می‌شد. در Fidelity Stack یادگیری نحوه سرمایه‌گذاری بدین شکل صورت می‌گیرد که کاربران با گشتن در این ساختمان به چالش کشیده می‌شوند. با این کار هم مبانی سرمایه‌گذاری در صندوق‌های ETF را خواهند آموخت و هم در حین این کار، “گوی”هایی را جمع‌آوری می‌کنند.

کاترین کاندون (Kathryn Condon)، سردبیر بخش بسترهای مناسب برای بازاریابی و درحال توسعه در فیدلیتی، به این موضوع اشاره کرده است که:

فیدلیتی دائما درباره نحوه تعامل خود با کاربران در آینده به عنوان یک سرویس ارائه‌کننده خدمات مالی تجدید نظر می‌کند. به همین خاطر این شرکت همیشه در حال نوآوری است. با شکل گرفتن دنیای وب 3، فیدلیتی مشتاق است تا تخصص خود در آموزه‌های مالی را به سوی این دنیای مجازی بکشاند…

“شیوه‌ای که ما با یکدیگر و سرمایه خود برخورد می‌کنیم، دائما در حال تغییر است. چه این موضوع به خاطر رشد تکنولوژی بلاک چین باشد، یا به خاطر توسعه یک دنیای دیجیتال جدید. نفوذ ما به متاورس با چنین پشتوانه فکری‌ای انجام شده است.

دیوید دینتِن‌فاس (David Dintenfass)، مدیر ارشد بازاریابی و سردبیر بخش توسعه انواع مراجعه‌کنندگان، ادعا کرده است که:

ما هم جزئی از دگرگونی دنیایی هستیم که در آن افراد جوان کنترل دارایی‌های خود را به طرق جدیدی به دست می‌گیرند. نسل جدید در تمام بخش‌هایی که وقتش را سپری می‌کند، چه واقعی و چه مجازی، به دنبال آموزه‌های مالی است. ما متعهد هستیم تا با تغییر و پیشرفت این جوامع غیرمتمرکز، در آن‌ها به مشتریان خدمت کنیم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)