0

5

سرانجام بیت‌کوین‌های سایت سیلک رود چه شد؟

دادگاه استیناف ایالات متحده حکم مصادره بیت کوین سایت فروش مواد مخدر با نام جاده ابریشم (Silk Road) را نهایی کرد، بر اساس یک پرونده در دادگاه استیناف ناحیه نهم ایالات متحده، این حکم ابتدا در ماه اوت صادر شد، اما اکنون اجرایی خواهد شد.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دادگاه استیناف ایالات متحده روز چهارشنبه حکمی را نهایی کرد که مصادره ۶۹۳۷۰ بیت کوین و سایر رمزارزهای متصل به بازار وب تاریک جاده ابریشم را رسمیت می بخشد.

این حکم ابتدا در ماه اوت صادر شد، اما اکنون بر اساس تشکیل پرونده در دادگاه استیناف ناحیه نهم ایالات متحده اجرایی خواهد شد. در پرونده روز چهارشنبه، راس اولبریخت، بنیانگذار جاده ابریشم به عنوان متهم، دو شاکی و دولت ایالات متحده به عنوان شاکی ذکر شده است.

در سال ۲۰۲۰ وزارت دادگستری ایالات متحده، این رمزارز را که در آن زمان بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش داشت، توقیف کرد و به دنبال ضبط رسمی آن شد.

باید توجه داشت که تحرکات این بیت کوین‌ها به دقت پیگیری می شود، زیرا فعالان بازار اغلب در مورد تأثیر احتمالی هر فروش بزرگ توسط دولت ایالات متحده بر قیمت بیت کوین پیشبینی‌هایی می‌کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)