0

0

سرمایه‌گذاری در XRP پتانسیل بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در آمازون، اپل و نتفلیکس دارد!

پانوس مکراس (Panos Mekras) متخصص رمزارز اخیراً دیدگاه خود را در مورد پتانسیل سرمایه‌گذاری در XRP در مقایسه با سهام شرکت‌های برجسته مانند آمازون، اپل و نتفلیکس به اشتراک گذاشته است.

سرمایه‌گذاری در XRP پتانسیل بیشتری نسبت به آمازون، اپل و نتفلیکس دارد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

مکراس بر این باور است XRP چشم‌انداز سرمایه‌گذاری گسترده‌تری نسبت به سهام شرکت‌های FAANG دارد. دیدگاه او براساس پستی از سرمایه‌گذار مشهور سهام برایان فرولدی شکل گرفته است.

فرولدی در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی ایکس خاطرنشان کرد افرادی که دیر وارد بازار سهام می‌شوند هنوز فرصت کافی برای دستیابی به سود قابل‌توجه را دارند، مشروط بر اینکه این حرکت هوشمندانه را انجام دهند. او به نمونه‌هایی از سرمایه‌گذاری‌های موفق در اپل (AAPL)، آمازون (AMZN) و نتفلیکس (NFLX) اشاره کرد و اظهار کرد اگر هریک از این سهام را پنج سال پس از عرضه محصولات‌شان (آیفون، AWS، شروع پخش) خریداری کرده‌اید، پس سود زیادی نصیب‌تان شده است.

خرید ارز دیجیتال

فرولدی در پایان این  پست خاطرنشان کرد دیر رسیدن به این مهمانی شاید آنطور که اکثر مردم تصور میکنند بد نباشد. این سرمایه‌گذار سهام تأکید کرد: «شاید فکر کنید برای سرمایه‌گذاری دیر شده باشد، اما اینطور نیست و می‌تواند همچنان در آن موفق باشید».

در این خصوص، پانوس مکراس، نویسنده کریپتویی، دیدگاه فرولدی را تأیید کرد و خاطرنشان کرد حوزه کریپتو نیز چنین فرصت‌هایی در خود دارد و فرصت‌های مشابهی را برای افرادی که دیرتر دست به کار می‌شوند، البته با پتانسیل فوق‌العاده و نوآوری فراوان، ارائه می‌کند.

در مورد کریپتو هم همین‌طور است، اما با پتانسیل و فرصت‌های بسیار بیشتر. پروژه‌های عالی بسیار و نوآوری‌های بسیار. XRP و AVAX به شخصه بهترین سرمایه‌گذاری‌ها لایه یک و بلوچیپ‌ برای من هستند.

پانوس، نوامبر ۲۰۲۳

در نهایت، نظرات مکراس بر اعتقادش به پتانسیل رشد قابل‌توجه ارزهای دیجیتال تأکید دارد. این دیدگاه‌ها این تصور رایج را نیز به چالش می‌کشند که ورود به بازار در مراحل بعدی، ممکن است مانع از پتانسیل کسب سودهای کلان ‌شود.

خرید ریپل

منبع: کریپتو بیسیک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)