0

0

دلیل آرتور هیز برای خرید دوباره بیت کوین

آرتور هیز (Arthur Hayes)، بنیانگذار صرافی BitMex و کارآفرین مشهور حوزه کریپتو، اخیراً اعلام کرده خرید بیت‌کوین (BTC) را از سر خواهد گرفت و با نوشتن مقاله‌ای در این باره، تصمیم خود را با جزئیات شرح داده است.

دلیل اینکه آرتور هیز دوباره به خرید بیت کوین روی آورده است
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کل توضیحات هیز را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد که عنوان این مقاله نیز می‌باشد: «در زمان حال باشید»، با این حال، برای درک عمیق‌تر تفکر نویسنده، خواندن کامل آن خالی از لطف نیست.

اگر بخواهیم حد وسطی بین این چند کلمه و متن کامل هیز پیدا کنیم، می‌توان گفت که او بر سیاست پولی ایالات متحده یا بهتر است بگوییم که این سیاست تنظیم‌کننده‌ها را مجبور به وضع چه قوانینی می‌کند، تکیه کرده است.

ارز دیجیتال

این مقاله به طور خاص به وضعیت حساب عمومی خزانه‌داری (TGA) و بدهی می‌پردازد. بنابراین، با توجه به انتظارات نویسنده، از آنجا که سقف بدهی ایالات متحده به اوج خود رسیده است، خزانه‌داری شروع به خرج کردن پول از TGA برای خرید آن می‌کند؛ این عمل نقدینگی را به سیستم اضافه می‌کند و قیمت دارایی‌ها، از جمله ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد. همزمان با آن، اثر تسویه‌ ترازنامه ماهانه فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) به عنوان بخشی از سیاست انقباضی آن، خنثی خواهد شد.

با این تفاسیر، هیز معتقد است در برخی موارد چنین اقداماتی به بن‌بست خواهند رسید؛ جایی‌که باید انتخاب‌هایی صورت گیرد که قطعاً به بازارها ضربه می‌زنند. با این حال، او به این نتیجه رسیده که باید ذهنی باز و منعطف داشت و در زمان حال بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)