1

2

قانون گذاران هنگ کنگ؛ برای پذیرش ETF ارز دیجیتال آماده هستیم!

هنگ کنگ که جزو کشورهای پیشرو در حوزه پذیرش و قانون گذاری بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود، اکنون به دنبال پذیرش ETFهای بیت کوین و سایر رمز ارزها است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

موسسه قانون گذاری مالی هنگ کنگ که به نام SFC شناخته می‌شود با همکاری اداره پول هنگ کنگ طی یک اطلاعیه آمادگی‌شان را برای پذیرش ای تی اف‌های ارز دیجیتال اعلام کرده‌اند. این موسسات همچنین از بانک‌ها خواسته‌اند بیشترین همکاری را در جهت تسهیل این مسئله داشته باشند.

ارز دیجیتال

البته قانون گذاران هنگ کنگ چندین مفاد و ضابطه نیز برای معامله ای تی اف‌های بیت کوین و سایر رمز ارزها در نظر گرفته‌اند. بطور مثال افراد باید از پلتفرم‌های مورد تایید SFC برای تراکنش‌های ETF استفاده کنند.

برخلاف چین، دولت هنگ کنگ با روی باز به استقبال بازار ارزهای دیجیتال و فرصت‌های بی‌شمار آن رفته است. امسال هنگ کنگ تا آنجا پیش رفت که از بانک‌ها خواست با پلتفرم‌های ارز دیجیتال همکاری بیشتری داشته باشند و اکنون در حال باز کردن مسیر پذیرش ETFهای کریپتویی است.

1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود
محمود
6 ماه قبل

سلام چه توکن هایی مربوط به کشوره هنگ کنگ است؟

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)