0

6

پرداخت قسط وام با توکن شیبا و XRP در بانک HSBC!

در توییت اخیر FCF Pay؛ پردازشگر برجسته پرداخت کریپتویی، اعلانیه هیجان‌انگیزی برای مشتریان بانک HSBC که ارزهای دیجیتال XRP و شیبا اینو (SHIB) دارند، منتشر شده است.

پرداخت قسط‌های وام مسکن مشتریان HSBC با توکن‌های شیبا و XRP
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این پلتفرم اعلام کرد کاربران HSBC اکنون می‌توانند قسط وام مسکن خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف از طریق پلتفرم FCF Pay پرداخت کنند.

در این اعلانیه آمده است:

خوشحالیم که اعلام کنیم کاربران HSBC می‌توانند قسط وام مسکن و دیگر وام‌های خود را با ارزهای دیجیتال از طریق FCF Pay پرداخت کنند.

پرداخت وام با شیبا اینو و XRP

این اطلاعیه حاکی از آن است که مشتریان غول بانکداری جهانی HSBC اکنون می توانند از محبوبیت روزافزون دارایی های دیجیتال برای نیازهای بانکی خود استفاده کنند.

این توییت حاکی از آن بود که با ارزهای دیجیتال قابل اطمینان مختلفی می‌توان قبوض وام مسکن را از طریق درگاه FCF Pay پرداخت کرد. این ارزهای دیجیتال موجه عبارتند از: XRP، شیبا اینو (SHIB)، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج کوین  (DOGE). این پلتفرم تایید کرد که به ‌تدریج ارزهای دیجیتال بیشتری توسط این سرویس پشتیبانی خواهند شد.

طبق درگاه پرداخت قبوض FCF Pay، فرآیند بازپرداخت وام مسکن تنها به سه مرحله نیاز دارد که شامل انتخاب گیرنده پرداخت، افزودن اطلاعات قبض و در نهایت ارسال ارز دیجیتال است.

FCF Pay ادعا می‌کند فرآیند تحویل پرداخت را در عرض ۴۸ ساعت اجرا می‌کند. این پردازشگر پرداخت کریپتویی طبق اساسنامه ۲ درصد از روی قبض و یک کارمزد ۳ دلاری دریافت می‌کند. سپس کاربران FCF Pay تراکنش پرداخت را در صورتحساب بانکی خود ظرف دو روز کاری مشاهده خواهند کرد.

خرید ارز دیجیتال

طبق این اعلانیه، FCF Pay از تمام کیف پول‌های کریپتویی، از جمله صرافی‌های متمرکز پشتیبانی می‌کند، اما تأیید کرد که به کیف پول‌های کاربران وصل نمی‌شود.

FCF Pay:

 ما به کیف پول کاربر وصل نمی‌شویم، در نتیجه کیف پول شما در امان خواهد بود.

شایان ذکر است، سرویس پرداخت رمزارز FCF Pay در حال حاضر فقط به ساکنان ایالات متحده این سرویس را ارائه می‌دهد. این شرکت قصد دارد در آینده در حوزه‌های قضایی مختلفی چنین خدماتی عرضه کند.

منبع: کریپتو بیسیک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)