0

2

جی پی مورگان سیستم JPM Coin خود را برای پرداخت‌های یورویی گسترش می‌دهد

سیستم پرداخت JPM Coin جی پی مورگان اکنون از تراکنش‌های یورو نیز پشتیبانی می‌کند. این سیستم پرداخت مجاز مبتنی بر بلاک چین قبلاً فقط از دلار آمریکا پشتیبانی می‌کرد.

پرداخت با یورو در سیستم JPM COIN
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق گزارش‌ها JPMorgan سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک چین خود یعنی JPM Coin را گسترش داده تا مشتریان بتوانند در آن به تراکنش‌های یورویی نیز بپردازند.

بساک توپراک (Basak Toprak)، رئیس Coin Systems جی‌ پی‌ مورگان برای اروپا، خاورمیانه و آفریقا، به بلومبرگ گفت جی‌پی‌ام کوین روز چهارشنبه برای معاملات یورویی فعال خواهد شد. به گفته وی، غول فناوری آلمانی زیمنس (Siemens)  اولین پرداخت یورو را در این پلتفرم انجام خواهد داد.

ارز دیجیتال

سیستم پرداخت JPM Coin ابتدا در سال ۲۰۱۹ برای جابه‌جایی دلار آمریکا راه‌اندازی شد. اضافه شدن پرداخت با یورو در حالی اتفاق می‌افتد که JPM Coin تا به امروز بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است. اگرچه عدد چشمگیری است، اما هنوز بخش کوچکی از تجارت عمده جی پی مورگان محسوب می‌شود که روزانه نزدیک به ۱۰ تریلیون دلار تراکنش را پردازش می‌کند.

JPM Coin یک سیستم مجاز پرداخت مبتنی بر بلاک چین است و به مشتریان سطح بالا JPMorgan مانند شرکت‌های بزرگ چند ملیتی اجازه می‌دهد تا وجوه خود را بین حساب های JPMorgan خود در سراسر جهان منتقل کنند و به سایر مشتریان بانکی که به‌جای روش‌های سنتی پرداخت از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند، پرداخت داشته باشند.سیستم پرداخت  JPM Coin فراتر از ساعات استاندارد بانکی عمل می‌کند و سرعت بالایی دارد، بنابراین به مشتریان کمک می‌کند تا قبل از سررسید، پرداخت‌ها را آغاز کنند.

توپراک به بلومبرگ اظهار داشت: «پرداخت در زمان مناسب مزایایی دارد. این می‌تواند به این معنی باشد که آنها می‌توانند سود بیشتری از سپرده‌های خود کسب کنند.»

غول‌های مالی سنتی به طور فزاینده‌ای در حال ورود به فضای کریپتو هستند. هفته گذشته، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، درخواست یک صندوق نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را ارائه کرد. اوایل این هفته نیز EDX Markets، یک صرافی ارزهای دیجیتال که توسط بازیگران اصلی مالی Citadel Securities، Fidelity Investments و Charles Schwab پشتیبانی می‌شود، فعال شد و معامله چهار ارز دیجیتال بیت‌کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت‌کوین (LTC) و بیت‌کوین کش (BCH) را فراهم کرد.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)