0

0

پیش‌بینی تریدر افسانه‌ای درباره بیت کوین؛ BTC همه مدعیان خود را دفن خواهد کرد!

تحلیل‌گر افسانه‌ای بازار کریپتو، پیتر برندت، پیش بینی خود از آینده بیت کوین و آلت کوین‌ها را با بیش از نیم میلیون فالوور خود به اشتراک گذاشته است.

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پیتر برنت (Peter Brandt)، تریدر باتجربه که پس از پیش‌بینی سقوط بیت کوین در سال ۲۰۱۷، به تریدر افسانه‌ای مشهور شد، معتقد است که پادشاه رمز ارزها قرار است از تمام آلت کوین‌ها بهتر عمل کند.

برنت به ۶۹۶,۰۰۰ دنبال‌کننده‌اش در توییتر گفته که به دقت نمودار دامیننس بیت‌کوین را دنبال می‌کند، که نشان می‌دهد چه مقدار از کل سرمایه بازار کریپتو متعلق به بیت کوین است.

به گفته این تریدر کهنه‌کار، به نظر می‌رسد دامیننس بیت کوین پس از حدود دو سال تثبیت در یک مستطیل بزرگ آماده شکسته شدن است.

خرید ارز دیجیتال

نمودار دامیننس بیت کوین اکنون یک مستطیل ۲۴ ماهه با چندین برخورد از بالا و پایین تشکیل داده است. در حال حاضر، این یک محدوده رنج است. با این حال، شکست قاطع این محدوده اهمیت زیادی خواهد داشت. به اعتقاد من بیت کوین همه مدعیان خود را دفن خواهد کرد. در نهایت، تنها یک «پادشاه» وجود خواهد داشت و آن بیت کوین خواهد بود.

نمودار صعودی BTC.D نشان می‌دهد که بیت کوین سهم بیشتری از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. این بدان معناست که قیمت این رمز ارز سریع‌تر از سایر ارزها رشد می‌کند یا اینکه آلت کوین‌ها سریع‌تر از بیت کوین ارزش خود را از دست خواهند داد.

با نگاهی به نمودار ارائه شده توسط برنت، به نظر می‌رسد که BTC.D باید از سطح ۵۰ درصد خارج شود تا شکست آن تأیید شود. در زمان نگارش این خبر، دامیننس بیت کوین در سطح ۴۸.۳۴ درصد قرار دارد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)