0

0

اضافه شدن درگاه پرداخت PayPal در کیف پول متامسک

متامسک (MetaMask) از پی پل (PayPal) برای انجام تراکنش‌های آن-رمپ (on-ramp) خود استفاده می‌کند. درحال‌حاضر، این تسهیلات برای خرید اتریوم در دسترس است.

اضافه شدن درگاه پرداخت PayPal در کیف پول متامسک
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

روز چهارشنبه، ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر)، توسعه‌دهنده اکوسیستم Web3 و شرکت مهندسی بلاک چین ConsenSys اعلام کرد که کاربران متامسک با استفاده از این روش جدید می‌توانند به خرید رمز ارز بپردازند.

ادغام PayPal در MetaMask راهی ساده و راحت را برای خرید ارز دیجیتال کاربران فراهم می‌کند. در حال حاضر، این تسهیلات فقط برای کاربران منتخب متامسک در ایالات متحده در دسترس است و در هفته‌های آینده برای همه مشتریان عرضه خواهد شد.

این اقدام همچنین متامسک را به اولین کیف پول Web3 تبدیل می‌کند که از پی پلl استفاده می‌کند و تراکنش‌های موفقیت‌آمیز آن-رمپی را انجام می‌دهد. توجه داشته باشید که با ادغام پی پل، متامسک در حال حاضر فقط اجازه خرید اتریوم (ETH) را می‌دهد.

متامسک کیف پولی پیشرفته برای خودحضانتی دارایی است که در بین کاربران رمزارز بسیار محبوب است. آن همچنین به میلیون‌ها طرفدار ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌های کاربردی دیگر مانند بازی و کسب درآمد، بازارهای NFT، برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) تعامل داشته باشند.

این کیف پول ارائه‌دهنده خدمات کریپتویی اکنون به دنبال گسترش و تنوع گزینه‌های پرداخت از طریق اپلیکیشن موبایل متامسک است. لورنزو سانتوس (Lorenzo Santos)، مدیر محصول متامسک، در مورد این توسعه عنوان کرد:

این ادغام با پی پل به کاربران آمریکایی ما این امکان را می دهد که نه تنها ارزهای دیجیتال را از طریق متامسک به‌طور یکپارچه خریداری کنند، بلکه به‌راحتی اکوسیستم Web3 را نیز کشف کنند.

اخیراً، کاربران متامسک نارضایتی خود را از سیاست حفظ حریم خصوصی ConsenSys ابراز کردند. این اتفاق پس از آن رخ داد که ConsenSys تأیید کرد که داده‌های کاربر را در سرویس کیف پول زنجیره‌ای خود جمع‌آوری می‌کند.

راه‌اندازی  zkEVM توسط CosenSys

در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر)، ConsenSys شبکه ماشین مجازی اتریوم (zkEVM) با دانش صفر خود را برای آزمایش خصوصی بتا معرفی کرد. این شبکه به توسعه‌دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز خود را مستقیماً با استفاده از ابزارهایی مانند MetaMask، Truffle و Infura مستقر و مدیریت کنند.

این توسعه همچنین به پل زدن دارایی‌ها بین zkEVM و شبکه آزمایشی Goerli کمک می کند تا توسعه‌دهندگان با استفاده از آن بتوانند قراردادهای هوشمند و DApps خود را در آن آزمایش کنند. ConsenSys در این باره گفت:

شرکت‌کنندگان شبکه آزمایشی (Testnet) همچنین می‌توانند توکن‌ها را پل بزنند، انتقال دهند و با dApp‌های موجود فهرست‌شده در صفحه پورتال اکوسیستم آینده ما، تعامل داشته باشند. قصد ما این است که بدانیم آیا تجربه توسعه‌دهنده zkEVM پتانسیل تسریع نوآوری در Web3 را دارد یا خیر. بازخوردهای جامعه را هم ارزیابی می‌کنیم تا از اقدامات لازمه در مراحل بعدی آگاه شویم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)