0

1

نظر جالب مایک مک‌گلون در مورد ریزش قیمت بیت کوین

مایک مک گلون (Mike McGlone)، یکی از تحلیلگران باتجربه بلومبرگ، در آخرین پست خود به بررسی وضعیت بیت کوین پرداخت.

نظر مایک مک گلون در مورد ریزش قیمت بیت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، در ارزیابی اخیر وضعیت فعلی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را مورد بحث قرار داد.

مک گلون اظهار کرد تعداد زیاد دارایی‌های دیجیتال ممکن است بر عملکرد بیت کوین فشار بیاورد. به نظر وی افزایش تعداد آلتکوین‌ها بر قیمت بیت کوین تأثیر منفی می‌گذارد.

ارز دیجیتال

مک گلون با توجه به وضعیت نزدیک به ۱۰ هزار رمزارز فهرست شده در کوین گیکو (CoinGecko) به کاهش رابطه نزدیک بین معاملات آتی صندوق های فدرال (FF13) و ارزهای دیجیتال با ارزش بازار کوچک نسبت به بیت کوین در سال گذشته اشاره کرد.

تکثیر این دارایی‌های دیجیتال «تقلیدی» (شت کوین‌ها) که مک‌گلون ادعا می‌کند تعداد آن‌ها حدود ۱۰ هزار رمزارز است، نتیجه دوره‌ای بی‌سابقه با نرخ بهره صفر است. با اینحال، به گفته این تحلیلگر، این روند به سرعت در حال تغییر است.

مک گلون، معتقد است بیت کوین از سال ۲۰۱۸ به طور کلی نسبت به شاخص MarketVector Digital Assets 100 Small Cap بهتر عمل کرده است؛ به‌ویژه در دوره‌هایی که فدرال رزرو سیاست‌های پولی را تشدید کرده است. با اینحال، مک گلون هشدار می‌دهد تولید سریع ثروت در اکوسیستم کریپتو در حال معکوس شدن است و ممکن است برای مدتی تاثیری منفی بر قیمت بیت کوین بگذارد.

منبع: بیت کوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)